Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lot. 1- proiectarea, executia si monitorizarea unei retele de foraje piezometrice pe toata lungimea apeductului Crivina-NH Dragomiresti;lot.2-executie lucrari de acoperire apeducte dublu casetate:Crivina-Ogrezeni, zona Ciorogarla si Sabar.


Anunt de participare (utilitati) numarul 21774/02.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Simona Popescu, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
lot. 1- proiectarea, executia si monitorizarea unei retele de foraje piezometrice pe toata lungimea apeductului Crivina-NH Dragomiresti;lot.2-executie lucrari de acoperire apeducte dublu casetate: Crivina-Ogrezeni, zona Ciorogarla si Sabar.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: lot.1-Mun. Bucuresti;lot. 2-Sifonare Sabar-Sat Mihai voda, com. Bolintin Deal, jud. Giurgiu;Sifonare Ciorogarla-com. Ciorogarla, jud. Ilfov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot. 1- proiectarea, executia si monitorizarea unei retele de foraje piezometrice pe toata lungimea apeductului Crivina-NH Dragomiresti;lot.2-executie lucrari de acoperire apeducte dublu casetate: Crivina-Ogrezeni, zona Ciorogarla si Sabar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45122000-8 - Lucrari de foraj de recunoastere (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot. 1- retea de 50 foraje piezometrice pe toata lungimea apeductului Crivina-NH Dragomiresti;lot.2-lucrari de acop. aped.dublu caset.: Sifonare Sabar si Sifonare Ciorogarla.
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot. 1 - 1.600 lei; lot. 2 - 5.700 lei fara T.V.A., sub forma de OP in contul RO 89 BRDE 450 SV 15572604500-BRD SMCC sau prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare proprii ANB. Modalitatea de plata specificata in fisa de date a achizitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. privind eligibilitatea; decl. privind neincadrarea in preved. art. 181; confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente-in original;certificat constatator emis de ORC-in original;ptr. pers. jurid./fizice straine-doc. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, in conf. cu preved. legale din tara in care ofertantul este stabilit-in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inreg.de org.compet.;rez.exerc.financ.pe ult.3 ani;decl.cifrei de afac.pe ult.3 ani;prin inscrisuri distincte din bilant: cifra medie de afac.pe ultimii 3 ani;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani > 600.000 Euro/an.
Lichid.: active circ./datorii curentex100; indic.sa fie >100%;Solvab: capit.propriu/total pasivx100;val.indic.sa fie >30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-doc.din care sa reiasa ca op.ec.a prestat lucr.similare in ultimii 3 ani in valoare de min. 200.000 Euro/an;min.3 recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contractele depuse ca experienta similara(Recomand.din partea altor autorit.contr.decat Apa Nova);lista contractelor in curs in 2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 12:00
Locul: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer