Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1: Achizitia de compensatori de montaj cu tiranti; Lot 2: Achizitia de dispozitive de etansare simple.


Anunt de participare (utilitati) numarul 98506/23.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 1: Achizitia de compensatori de montaj cu tiranti; Lot 2: Achizitia de dispozitive de etansare simple.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitia de compensatori de montaj cu tiranti;Lot 2: Achizitia de dispozitive de etansare simple.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44470000-5 - Produse din fonta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Achizitia de compensatori de montaj cu tiranti;Lot 2: Achizitia de dispozitive de etansare simple. Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 715, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : Lot 1 estein cuantum de 11.600lei;Lot 2 este in cuantum de 5.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)este in stare de, faliment ori lichidare, afacerile ii sunt condusede un administrator judiciar, sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui angajament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;
b)face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit.a);
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit;c1)in ultimii doi ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave
prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta in legatura cu situatia proprie, aferenta cazurilor prevazute la lit.a)-d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil:
a) la data de 31.12.2008;
b) la data de 31.12.2009
care vor fi vizate si inregistrate de organele competente;Cifra de afaceri a operatorului economic pentru anul 2009: a)Lot 1: sa fie mai mare de 700.000 lei;b)Lot 2: sa fie mai mare de350.000lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de piese care fac obiectul prezentului contract, efectuate in ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009) continand valori, perioade de livrare, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti. Livrarile de piese se confirma prin prezentarea unor documente/cerificate emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul in care clientul beneficiar este un client privat si, din motive obiective nu are posibilitatea obtinerii acestor documente, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Conditie minima: media livrarilor de produse similare celor care fac obiectul livrarilor pentru : - Lot 1 trebuie sa fie de minim380.000 lei in ultimii trei ani (2007, 2008, 2009);
- Lot 2 trebuie sa fie de minim 180.000-lei in ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).
Agrementul si avizul tehnic pentru produse, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, sau echivalent, documente justificative de libera circulatie a marfurilor in UE valabil la data deschiderii ofertelor. Documentul se poate depune in copie certificata pentru conformitate cu originalul, sub semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, operatorii economici au obligatia de a prezenta originalul documentului pentru verificarea conformitatii;
Certificat ISO 9001 pentru producator ;
Certificat ISO 9001 pentru distribuitor, in cazul in care nu este producator;
Autorizarea operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici care vor participa la procedura electronica, trebuie sa fie obligatoriu inscrisi la sistemul Electronic al Achizitiilor Publce (SEAP);
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2010 10:30
Locul: Directia Logistica Strada Splaiul Independentei nr. 235 , corp C, parter, sector 6 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un singur reprezentant din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este pusa la dispozitia opertorilor economici pe situl: www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642 .
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA Bucuresti S.A.
Adresa postala: Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, ap. 6, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.315.52.41, Fax: 021.314.36.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer