Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOT 1: Acord cadru incheiat in vederea atribuirii contrcatului de servicii de audit financiar extern pentru Contractul de finatare nerambursabila POSDRU/15/6.2/S/1; LOT 2 Acord cadru incheiat in vederea atribuirii contractului de servicii de audit fi


Anunt de participare numarul 84858/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala a Penitenciarelor
Adresa postala: str. Maria Ghiculeasa, nr. 47, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023761, Romania, Punct(e) de contact: Alina Sterian, Tel.021.2086150 int 27507, Email: [email protected], Fax: 021.242.20.05, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LOT 1: Acord cadru incheiatin vederea atribuirii contrcatului de servicii de audit financiar extern pentru Contractul de finatare nerambursabila POSDRU/15/6.2/S/1; LOT 2 Acord cadru incheiat in vederea atribuirii contractului de servicii de audit financiar extern pentru Contractul de finantare nerambursabila POSDRDU/15/6.2/S/8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 33 luni
Valoarea estimata fara TVA: 470, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: COFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79210000-9 - Servicii de contabilitate si de audit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMNETATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 470, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE PENTRU LOTUL 1:4700 LEI, PENTRU LOTUL 2:4700 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 10%DIN PRETUL FARA TVA AL FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FORNDURI NERAMBURSABILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conform art.44, 45 din OUG nr.34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului: Declaratieprivind eligibilitatea, (Formularul nr.1), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, (Formularul2);Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, pentru persoanele fizice/juridice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoane fizice sau juridice;
Detalieri conform punctelor V.1. si respectiv V.2. din Fisa de date a achizhitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind situatia economico - financiara-Informatii generale (inclusiv Cifra de afaceri pe ultimii trei ani) (Formularul nr. 3)
Deatliere conform punctului V.3din fisa de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA: Listaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul4), INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA: Certfificat de atestarea calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea"ACTIV" pentru anul 2009, Certificat fiscal eliberat de Administratia finaciarateritoriala la care este arondatsediulpersoanei fizice saujuridice, Declaratiepe propria raspundere a Auditorului financiar din care sa rezulteca nua fostsanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul demonitorizare si competenta profesionala al CAFR;INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII /ASOCIATII: Listacuprinzand asociatii si subcontractantii, Formularul Nr. 7-daca este cazul, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat (nu autentificat) va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului- pentru ofertantii formati dintr-o asociatie de mai multi operatori economici. Detalieri conform punctului V.4. din Fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
236413
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante: str. Maria Ghiculeasa , nr. 47 , sector 2 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezentla sedinta de deschidere a ofertelor. Detaliere conform punctului VI.8.din Fisa de date a achizitiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL SOCIAL EUROPEAN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL PENTRUDEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE 2007-2013 (FSE -POSDRU), detaliere conform fisa de datea a cahizitiei
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: BULEVARDUL Unirii nr. 37, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos, nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr. 34/2006, modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 17:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer