Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1: Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sonda 1 Florica; Lot 2: Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sondele 2 Salcii si 3 Salcii


Anunt de participare (utilitati) numarul 139652/16.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201944, In atentia: Emilia Tarnu, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 1: Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sonda 1 Florica; Lot 2: Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sondele 2 Salcii si 3 Salcii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: L1: Sd 1 Florica se afla amplasata in extravilanul loc Florica jud. Buzau.L2: Sd 2 Salcii si 3 Salcii se vor sit in perimetrul adminis al com.Ciorani, jud.Prahova, urmarind a fi sapate consecutiv
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sonda 1 Florica; Lot 2: Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sondele 2 Salcii si 3 Salcii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: LOT 1 ? Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sonda 1 Florica.Valoarea estimata = 8 638 209, 35 lei.LOT 2 ? Cale de acces, careu, foraj si probe de productie la sondele 2 Salcii si 3 Salcii.Valoarea estimata= 16 791 855, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 25, 430, 064.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Da. Cuantum: L1=172000lei, L2=335000lei.Valabilitatea: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei, se va prezenta in original la deschiderea licitatei si poate fi constituita astfel: ? virament bancar ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? OP sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschidereii ofertelor in contul RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in situatiile: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. d) in masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma de: L1=8423, 82 lei, L2=9239, 18 lei, conform art.278ยน alin.(1)OUG 34/20006, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010. Da. 5% din pretul contractului fara TVA. Se constituie conform art.90 al(1)H.G.925/2006, printr-un instrment de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, se poate constituii prin retineri succesive in procent de 4, 5 % din plata cuvenita din facturile partiale. Executantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont la dispozitia achizitorului, conform HG 1045/2011, inchis pentru executant, deschis pentru achizitor. Executantul va depune in acest cont, la deschiderea acestuia, o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite. Garantia se restituie astfel: a) 70 % din valoare, in 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor. b) 30 % din valoare se restituie la expirarea garantiei lucrarilor executate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare : Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea.
Se va completa Formularul nr.1 din Cap.III Modele de FormulareCerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr.2 din Cap.III Modele de FormulareCerinta nr.3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr.3 din Cap.III Modele de Formulare
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl. Corin Cindrea ? Director General SNGN Romgaz SA
dl. Gheorghe Dimbean ? Director Economic
dl. Lucian Birsan ? Director Depart.Tehnic Achizitiidl. Horea Bodogae ? Director Directie Achizitii
dl.Sandu Mihai ?Sef Serv.Proiectare Foraj
dl.Adrian Mares ? Sef Birou Foraj si Probe de Productie SucursalaTg Mures
d-na Gabriela Alecu ?inginer Birou Foraj si Probe de Productie Sucursala Tg Mures
d-na Cecilia Bolchis ? Sef Serv.LicitatiiCerinta nr.4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratiede tip "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr.4 din Cap.III Modele de Formulare Cerinta nr.1
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala privind obiectulde activitate (in original, copie legalizata sau copie lizibila , , conform cu originalul??). Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma copie , ,conform cu originalul?? sau Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(copie conform cu originalul).Cerinta nr.2
Persoane juridice /fizice straine: Ofertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr.3
Declaratie pe propria raspundere valabila la data deschiderii pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul ? Anexa 1 la Legea 346/2004 cu modificarile ulterioare. Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1.Cerinta nr.4
Atestat ANRM sau echivalent.Ofertantii vor prezenta atestat ANRM sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Fisa de informatii generale
Cerinta nr.2
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Cerinta nr.3
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim: Lot 1= 16 000 000 lei, Lot 2 = 30 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani lucrari de foraj cu adancime peste 3 000 m.
Cerinta nr.2
Informatii privind dotarile: Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr.3
Informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat: Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Cerinta nr.4
Ofertantul va prezenta lista personalului abilitat, pentru:
1. acordare de prim ajutor (certificate de prim ajutor eliberate de institutii abilitate) sau dovada scrisa ca personalul care asigura aceasta este certificat;
2. rezolvarea prinderilor de garnitura a accidentelor si a complicatiilor in cel mai scurt timp pe durata derularii forajului.
Cerinta nr.5
Ofertantul va prezenta dovada ca dispune de un Laborator atestat Gr. II, dotat cu aparatura si echipamente pentru monitorizare si determinareacaracteristicilor fluidului de foraj conformnormelor API si personal specializat aferent, pentru lucru in santier.
Cerinta nr.6
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul):
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Cerinta nr.1
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii:
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
Cerinta nr.2
Certificat pentru Sistemul de Management de mediu ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a participa la licitatia electronica. Vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?. Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul operatorului SEAP, simultan ofertantilor declarati admisi invitatia de participare la licitatia electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei.Ofertantii pot vedea nr.de participanti. Licitatia electronica se va derula intr-o singura runda care va dura 24 ore. Nu exista limite pentru reofertare. In cazul in care, dupa incheierea rundei de reofertare electronica, se constata ca sunt clasati pe primul loc, doi sau mai multi ofertanti ce au oferit acelasi pret, acestia vor inainta o noua oferta financiara scrisa cu o noua valoare, in termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2012 12:00
Locul: Sediul SNGN Romgaz SA, P-ta C.I. Motas nr.4 Medias, jud.Sibiu, Sala Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.- Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2(doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul ?Formular de oferta ?, insotit de , ,Centralizator de preturi??, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertareelectronica.- Se va prezenta modelul de contract (cu eventuale obiectiuni formulate numai pentru clauzele specifice, clauzele obligatorii nu se negociaza) la deschidere, vizat de catre reprezentantii legali ai ofertantului pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale. Neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior. La formularea de obiectiuni se va tine cont de art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006.- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. MEDIAS ? Serviciul Licitatii
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. +40 269201944, Fax: +40 269844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer