Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOT 1: MODERNIZ. LEA 0,4 kV LOC. FIERBINTI, IALOMITA; LOT 2: INLOCUIRE IESIRE ST. 110/20 kV ST. SLOBOZIA N., IALOMITA


Anunt de participare (utilitati) numarul 19342/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA PETROVICI, Tel.0241.80.53.06, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LOT 1: MODERNIZ. LEA 0, 4 kV LOC. FIERBINTI, IALOMITA; LOT 2: INLOCUIRE IESIRE ST. 110/20 kV ST. SLOBOZIA N., IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Lot1: Loc. Fierbinti, Ialomita
Lot.2: Loc. Slobozia, Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 : Modernizare LEA J.T.
Lot 2 : Inlocuire linii electrice existente cu linii nou proiectate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.1)
45315500-3-Instalatii de tensiune medie (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: Lot1=30.000 RON(15.000 RON pt.IMM)si Lot2=24.000 RON(12.000 RON pt.IMM);Garantia de buna executia este de 10%(5% pt.IMM) din val.contract fara TVA; Decalaratie incadrare IMM;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificate privind plata taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv locale la data 31.05.2007;Certificat constatator emis de Of.Registrului de pe langa Tribunal; Pt.persoane juridice straine-docum. care dovedesc o forma de inregistrare ca pers. juridica in conf. cu prevederile legale in care candidatul este stabilit;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani); Inf. privind situatia financiara la 31.12.2006. Daca formularul nu este vizat se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2006; Prezentare solvabilitate patrimoniala, lichiditate generala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE pt. proiect.si exec.lucr.in inst.energetice tens.0, 4-20 kV; Lista lucr.similare a caror val. insumata va fi cel putin egala cu val. ofertata; Lucr. din aceasta lista vor fi insotite de certif. de buna executie emise de beneficiari; Inf. privind pers.tehnic; Inf. privind dotari utilaje; Inf. privind subcontractantii(daca este cazul); Certificari calitate; Lista proceduri mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul specificat este pe Lot(cu TVA); Se achita in numerar la casieria autor. contractante sau OP in contul RO21RNCB0114032051360001 BCR Constanta;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Str. N.Iorga Nr.89 A, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Traian Nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor va fi de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. D.F.E.E. ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A.- SERV JURIDIC
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga Nr.89 A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.999, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer