Licitatie Publica - Lot. 1-piese de imbinare si reparatii cu larga si medie toleranta fara autoblocare; lot. 2-piese de imbinare si reparatii cu larga toleranta si autoblocare;lot.3-dispozitive de busonat capete de tevi.
Anunt de participare (utilitati) numarul 40906/22.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot. 1-piese de imbinare si reparatii cu larga si medie toleranta fara autoblocare; lot. 2-piese de imbinare si reparatii cu larga toleranta si autoblocare;lot.3-dispozitive de busonat capete de tevi.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP - depozite autoritate contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot. 1-piese de imbinare si reparatii cu larga si medie toleranta fara autoblocare;lot. 2-piese de imbinare si reparatii cu larga toleranta si autoblocare;
lot.3-dispozitive de busonat capete de tevi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27212110-8 - Adaptoare pentru flanse (Rev.1)
27212000-4-Diverse accesorii de tevarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- Cantitatea minima estimata = 100 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 436 buc/3 ani;
Lot 2 - Cantitatea minima estimata = 2000 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 8977 buc/3 ani;
Lot 3 - Cantitatea minima estimata = 200 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 576 buc/3 ani;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 738, 454RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
pentru Lot 1 = 1.485 ron; pentru Lot 2 = 13.575 ron;pentru Lot 3= 2.324 ronprin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;23;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a) ;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente;
b) Se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei liste din care sa rezulte contracteleincheiate ( avand ca obiect achizitia de piese de imbinare si reparatii ) in ultimii 3 ani (2005, 2006 si contracte incheiate in 2007 ) a caror valoare cumulatasa nu fie mai mica de: - pentru Lot 1 de148.473 Ron;
- pentru Lot 2 de 1.357.531 Ron;
- pentru Lot 3 de232.450 Ron.executate integral sau partial la data deschiderii ofertelor sau prezentarea primei si a ultimei pagini a contractelor din care sa rezulte : numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, durata si cantitatea pentru care s-a incheiat contractul, semnaturile partilor.c) Declararea cifrei de afaceri pe ultimiitreiani (2005; 2006; 2007);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Agrementul si Avizul Tehnic, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, pentru produsele ofertate sau echivalent valabil in UE, valabil la data deschiderii ofertelor;
b) Certificat ISO pentru producator sau echivalent, sau echivalent valabil in UE, tradus in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor;
c) Livrarea produselor va fi DDP depozite autoritate contractanta, in termen de 4saptamani calendaristice de la primirea comenzii pe faxd) Autorizarea operatorului economic de livare a produselor, de catre producator., in cazul in care ofertantul nu este si producator;
e) Ofertantul va prezenta in oferta modul de testare al pieselor, testari efectuate de producator, conform standardului de fabricatie. Pentru fiecare incercare fizico mecanica a pieselor se vor indica valorile maxime admise cat si rezultatul incercarilor efectuate de producator.
f) Ofertantii au obligatia de a prezenta > o piesa din fiecare lot la o data pe care Autoritatea Contarctanta o va anunta operatorilor economici dupa deschidereaofertelor, pentru verificarea caracteristicilor tehnice descrise in caietul de sarcini.
g) Nu se admite depunerea de documente referitoare la capacitatea tehnica si / sau profesionala dupa deschiderea ofertelor.
h) Pentru ca oferta sa fie considerata acceptabila in sensul prevederilor art.36 din HG 925/2006 operatorii economici au obligatia de a indeplini toate cerintele minime impuse de autoritatea contractanta.
Nerespectarea uneia dintere cerintele mentionate la > atrage dupa sine aprecierea ofertei ca fiind inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la Caseria Societatii Apa Nova din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2008 13:00
Locul: Directia Logistica- Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti (cladirea Universul)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 15:34