Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1. Structura de rezistenta cladire si organizare santier ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara?.


Anunt de participare numarul 112847/11.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC MODATIM BUSINESS FACILITY SRL
Adresa postala:  STR. CORIOLAN BREDICEANU 10, CITY BUSINESS CENTRE, A, ETAJ 6, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300 011, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU-SILVIU SANDOR, Tel. 0256/491 042, Email:  [email protected], Fax:  0256/491 043, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: - CAEN 6820- inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lot 1. Structura de rezistenta cladire si organizare santier ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SC MODATIM BUSINESS FACILITY SA
str. Coriolan Brediceanu, nr. 10, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie cladire: ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara?Lot 1. Structura de rezistenta cladire si organizare santier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45223000-6-Lucrari de constructii de structuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie cladire cu regimul de inaltimesubsol, parter, mezanin si 6 etaje (S+P+M+5+Ph).Valoarea totala estimata a obiectivului -41323088 lei
Lotul 1 - Structura de rezistenta si organizare de santier.Valoarea estimata pentru lotul 1 - 15930000 leiCantitatile de lucrari sunt cuprinse in listele de cantitati de lucrari date in proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 930, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
294 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 318000 lei, cf.art.86, HG925/2006, Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului constituita prin Scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare 40% beneficiar, 60% fonduri europene. Facturare trimestriala si plata la 60 zile. Fara avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform clauze contractuale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificat deatestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;Certificat de cazier fiscal ;Certificat constatator ;Certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani ;Scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min 25.000.000 lei ;Nivelul minim al indicatorului lichiditate generala 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice;declaratie privind efectivulmediu anual;informatii referitoare lapersonalul de conducere;personalul responsabil cu executia lucrarii -autorizatie RTE;personalul muncitor de specialitate ;declaratieprivind lista principalelor lucrari executate, informatii privind obligatiile contractuale in curs;fisa tehnologica;model declaratie subcontractanti; ISO9001 sau echivalent; OHSAS18001 sau echivalent;ISO14001 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara- prezentarea unui contract finalizat, in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de constructii de structuri (lucrare mixta structuri din beton armat si structuri metalice) , cu o valoare minima de 12.000.000 lei fara TVA,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: SC MODATIM BUSINESS FACILITY SA, Timisoara, str. Coriolan Brediceanu, nr. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, insotiti de imputernicire si CI in copie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 4 ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local?Domeniul de interventie 4.1. ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Constructie cladire: ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara?Procedura de atribuire a contractului de executie se desfasoara pe 3 loturi cu proceduri distincte pentru fiecare lot in parte, la perioade de timp diferite, conform raspuns ANRMAP NR. 13951/08.11.2010Lot 1. Structura de rezistenta cladire si organizare santierLot 2. Lucrari de fatadelot 3. Lucrari de finisaje si instalatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 3104641, Fax:  +40 213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala:  Timisoara, Piata Tepes Voda, nr. 2, Jud. Timis, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. +40 256 494 650, Fax:  +40 256 200 040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala:  sediul SC MODATIM BUSINESS FACILITY SA, str. Coriolan Brediceanu, nr. 10, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300011, Romania, Tel. 0256/491042, Email:  [email protected], Fax:  0256/491043, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.12.2010 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer