Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 124146 | 124404 | 125-394 | 125571 | 12565 | 125728 | 125822 | 126250 | 126350 | 126668 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1-Unitate terminala de telecomanda (RTU) - 200 Bc.; Lot2-Baterii de acumulatori cu Pb pt. RTU - 200 Bc.; Lot3-Transformatori tens. pentru alimentare RTU - 200 Bc.;


Anunt de participare (utilitati) numarul 16887/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA PETROVICI, Tel.0241.80.53.06, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 1-Unitate terminala de telecomanda (RTU) - 200 Bc.; Lot2-Baterii de acumulatori cu Pb pt. RTU - 200 Bc.; Lot3-Transformatori tens. pentru alimentare RTU - 200 Bc.;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Jud. Constanta; Jud. Calarasi; Jud. Ialomia; Jud. Tulcea;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse conform Documentatiei de Atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33220000-8 - Echipament pentru comanda de la distanta (Rev.1)
31172000-2-Transformatoare de tensiune (Rev.1)
31421000-3-Baterii cu plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de Atribuire;
Valoarea estimata fara TVA: intre 220, 000 si 1, 351, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 15.000 RON (7.500 RON I.M.M.); Garantia de buna executie 10% (5% IMM) din valoarea contractului fara TVA; Declaratie incadrare IMM;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere (daca este cazul) - Formular F21;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F2; Certificate privind plata impozitelor catre stat si locale la 31.05.2007; Certificat Constatator Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (ultimii 3 ani)-F3; Inf. privind situatia financiara F4 (la 31.12.2006); In cazul in care F4 nu este vizat de DGFP se va prezenta bilantul contabil vizat la 31.12.2006; Prezentare Lichiditate Generala, Solvabilitate Patrimoniala;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatii Comercializare emise de S.C. ELECTRICA S.A. sau acreditari ENEL Italia pentru producatori; Autorizare pentru livrarea produselor (numai pt. distribuitori)-F23; Declaratie pe proprie raspundere privind conformitatea cu Caietul de Sarcini-F24; Certificari de calitate, lista proceduri mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul specificat este pentru toate cele 3 loturi (cu TVA). Se achita in numerar sau OP in cont RO 21RNCB0114032051360001;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2007 13:00
Locul: Constanta, Str. N. Iorga Nr. 89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Traian Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310/46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.F.E.E. ENEL ELECTRICA DOBROGEA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. N. Iorga Nr. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.045, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer