Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1:Achizitie autovehicul multifunctional si tractor; Lot 2:Dotari la caminul cultural in Criscior, jud.Hunedoara


Anunt de participare numarul 126902/28.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Criscior
Adresa postala:  Comuna Criscior, str. Plopilor nr 6, judetul Hunedoara, Localitatea:  Criscior, Cod postal:  337200, Romania, Punct(e) de contact:  Silvia Elena Coroi, Tel. 0254/616367, Email:  [email protected], Fax:  0254/616366, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMUNA CRISCIOR
Adresa postala:  COMUNA CRISCIOR, STR.PLOPILOR, NR.6, JUD.HUNEDOARA, Localitatea:  CRISCIOR, Cod postal:  337200, Romania, Punct(e) de contact:  Silvia Elena Coroi, Tel. 0254616367, Email:  [email protected], Fax:  0254616366
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMUNA CRISCIOR
Adresa postala:  COMUNA CRISCIOR, STR.PLOPILOR, NR.6, JUD.HUNEDOARA, Localitatea:  CRISCIOR, Cod postal:  337200, Romania, Punct(e) de contact:  Silvia Elena Coroi, Tel. 0254616367, Email:  [email protected], Fax:  0254616366
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMUNA CRISCIOR
Adresa postala:  COMUNA CRISCIOR, STR.PLOPILOR, NR.6, JUD.HUNEDOARA, Localitatea:  CRISCIOR, Cod postal:  337200, Romania, Punct(e) de contact:  Silvia Elena Coroi, Tel. 0254616367, Email:  [email protected], Fax:  0254616366
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lot 1: Achizitie autovehicul multifunctional si tractor; Lot 2: Dotari la caminul cultural in Criscior, jud.Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare Comuna Criscior, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Achizitie autovehicul multifunctional si tractorLot 2: Dotari la caminul cultural in Comuna Criscior, jud. Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
43310000-9-Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Achiz autoveh multifunct1bAchizi tract1b Lot2: Aparat conf termic8bScaune150bProiector si panza proiectie1bSonoriz1bInstr muzic: Chitara rece 3bChitara electr+amplific+procesor2bVioara
3bSintetizator digital 1bAcordeon1bPodium1bCamera foto-video1bDulapuri3b
Valoarea estimata fara TVA: 908, 510RON
II.2.2) Optiuni
Da
Pt cant suplim se face neg f public prealab a unui anunt de part, cf.art.122din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara tva.Garantie de participare in cuantum de: Lot 1:8000 lei; Lot 2:1500 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din fonduri comunitare PROGRAM PNDR-Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaformularul 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 formularul 12B, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta laart. 69¹ din O.U.G 34/2006, Formularul nr.A, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularului nr. 3 ?Informatii generale, bilantului contabil pe anul 2009, cifra de afaceri, media anuala pe ultimii 3 ani; Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare; Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, Formular 12D
Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a indeplinit in bune conditiicel putin un contract de livrare catre o autoritate contractanta sau operator privat privind livrarea de produse similare, copie a contractelor, procesul verbal de receptie, recomandare din partea beneficiarului, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Formularului 12I, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 11:00
Locul: Primaria comunei Criscior, str.Plopilor, nr.6, jud.Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisei de evaluare, experti coopati, observator CRPDRP si imputernicitii ofertantilor, observator UCVAP(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PNDR- Masura 332
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Piata Ion I.C.nr. 1, 510118, Alba Iulia, judetul Alba, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. (+4 ) 0258/810289, 0258/ 810293, Email:  [email protected], Fax:  ( +4) 0258/810286, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Comuna Criscior
Adresa postala:  Comuna Criscior, str. Plopilor nr 6, judetul Hunedoara, Localitatea:  Criscior, Cod postal:  337200, Romania, Tel. 0254616367, Email:  [email protected], Fax:  0254616366
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 19:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer