Licitatie Publica - LOT 1??AHE Vanatori. Evaluarea starii de siguranta pentru echipamentul hidromecanic.Evaluare finala.?LOT 2 ??AHE Piatra Neamt.Evaluarea starii de siguranta pentru echipamentul hidromecanic.Evaluare finala.?LOT 3 ??AHE Pangarati.Evaluarea starii de siguran
Anunt de participare (utilitati) numarul 142900/03.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Bistrita, str.Lt. Draghiescu, nr.13, Piatra Neamt, jud. Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Logistica, Tel. +40 233207141, In atentia: Titiana GAFTON, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LOT 1??AHE Vanatori. Evaluarea starii de siguranta pentru echipamentul hidromecanic.Evaluare finala.?LOT 2 ??AHE Piatra Neamt.Evaluarea starii de siguranta pentru echipamentul hidromecanic.Evaluare finala.?LOT 3 ??AHE Pangarati.Evaluarea starii de siguranta pentru echipamentul hidromecanic.Evaluare finala.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studii de piata si de sondaje de opinie
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, sediul achizitorului, AHE Vanatori, AHE Piatra Neamt si AHE Pangarati
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor intocmi documentatii privind Evaluarile starii de siguranta in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice, precum si documentatii privind Evaluarile finale pentru AHE Vanatori, AHE Piatra Neamt si AHE Pangarati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor intocmi documentatii privind Evaluarile starii de siguranta in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice, precum si documentatii privind Evaluarile finale, conform cerintelor din Temele de executie, pentru:
LOT 1 ? AHE Vanatori.LOT 2 ? AHE Piatra Neamt.
LOT 3 ? AHE Pangarati.
Valoarea estimata fara TVA: 93, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: Pt.Lot1?620, 00 lei(310, 00 lei IMM);pt.Lot2?620, 00 lei(310, 00 lei IMM);pt.Lot3?620, 00 lei(310, 00 lei IMM).Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Daca se depun oferte pentru mai multe loturi, cuantumul garantiei se va cumula in functie de loturile pentru care s-a depus oferta.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator.Mod de constituire: ?prin virament bancar in contul SC Hidroelectrica-Sucursala ?Bistrita? P.Neamt, deschis la BRD-GSG Suc.Neamt, nr.RO40BRDE280SV02364272800.Se va prezenta dovada platii (in original), cu viza bancii;?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf.art.86 alin.(1)din HG925/2006-se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire;?prin depunerea sumei in numerar, la casieria SC Hidroelectrica SA Sucursala ?Bistrita? Piatra Neamt, str.Lt.Draghiescu nr.13, jud.Neamt.Dovada constituirii garan?iei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora limita stabilite pt.deschiderea ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara(daca este cazul) se va completa conf. Formular 16.1. si va fi redactata in limba romana/insotita de traducerea legalizata in limba romana(pentru documentele redactate in alte state).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile. Se va preciza daca plata garantiei de participare se executa conditionat/neconditionat.?Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare in situatiile prevazute la art. 87 din HG925/2006.Garantia se va restitui conf.art. 88 din HG 925/2006. Cuantum: 5%(pentru intreprinderile mici si mijlocii-2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului.a)Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.b)Garantia se poate constitui: ?in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare(maxim 5.000, 00 lei) se accepta constituirea garantiei prin depunerea la casierie a sumei in numerar;? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conf.art.90 al.1 din HG925/2006.Valabilitatea instrumentului de garantare va fi cel putin egala cu termenul de prestare a serviciilor, urmand a se prelungi in mod corespunzator cu durata aferenta, in cazul unei decalari a termenului de prestare.Se va prezenta in original si va deveni anexa la contract.Scrisoarea de garan?ie bancara, daca este cazul, se va completa conf.cu Formularul nr.16.2. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei de buna execu?ie se va executa condi?ionat sau neconditionat.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a obligatiilor contractuale privind prestarea serviciilor.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul convenit de parti, conduce la rezilierea contractului si pierderea garantiei de participare.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conf.art.92 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul nr. 2
Incadrarea in situatiaprevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006-Se va completa Formularul nr.3
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Formularul nr.4
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006-Se va completa Formularul nr.5
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.
Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante:
-Av. Dr. Remus Adrian BORZA, practician coordonator EURO InsolSPRL - Administrator Judiciar
-Dumitru Remus VULPESCU, Administrator special
-Mihail Viorelian STANCULESCU, Director General
-Constantin Romica GRIGORIU, Director S.H. Bistrita
-Costica NECHITA, Director adj. Economic S.H. Bistrita
-Neculai CATANA ? Sef LUCCH-Liviu DUMITRESCU-Economist, Birou Achizitii
-Loredana MAXIM ? Referent de specialitate-Nicoleta COMAN ? Compartiment contracte, responsabil procedura
5. Declaratie , ,Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010-Se va completa Formularul nr. 6. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Se va prezenta un certificat care va contine informatii actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine: documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Sevacompleta Formularul nr. 7 - Informatii generale .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratieprivindprincipalele prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani
Nota: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art. 190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006 (modificata si completata)
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 8.Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani. Se va enumera minim o prestare de servicii similara cu obiectul contractului, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta minim o recomandare/document constatatoremise sau contrasemnate de o autoritateori de catre un client privat beneficiar pentru prestarea similara prezentata in declaratie.
Documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Modalitatea de indeplinire
Se vacompletaFormularul nr. 9.
Se vor prezenta, anexat la formular:
- documente care confirma/ probeaza atestarea expertilor pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor, conform Ordinului Ministerului mediului si dezvoltarii durabile nr.1216/2008 (copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul);
- documente care confirma/ probeaza atestarea de catre Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, precum si certificarea/ avizarea de catre Ministerul Apelor si Protectiei Mediului a personalului propus pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii publice, conform O.U.G. nr. 244/2000 (copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul).
De asemenea, se vor prezenta anexat la formular, si CV-uri pentru personalul propus pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei achizitii, in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes.
3. Informatii referitoare la dotarile specifice, mijloacele de transport, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoarelesi alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 10
4. Informatii privind subcontractantii
-daca este cazul-
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.Lista se va intocmi conform Fomularului nr. 11.In acest caz se vor prezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr. 12.La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
5. Informatii privind asocierea: Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
-daca este cazul-
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata la notariat inainte de semnarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr. 13), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.-Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
6. Informatii privind tertul sustinator-daca este cazul-
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Modalitatea de indeplinire
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin sustinerea din partea unui tert, sa prezinte un Angajament de sustinere (Formularele nr. 14 si/sau 15) din partea acestuia, incheiat in forma autentica, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare sau resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).
1. Certificat Sistem de Management de Calitate SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia, conf.art.193 din O.U.G. nr.34/2006.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu partea de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia.Se va prezenta in acest sens o copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, dupa certificatul de acreditare aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3713
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2013 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale 'Bistrita' Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vorprezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
I. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara.Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.II. Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).III. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri, conf. art. 46, alin. (1) din OUG 34/2006: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.IV. Nu va fi admisa la evaluare : -Oferta care nu este inso?ita de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma ?i cu perioada de valabilitate solicitate in Fisa de date;
-Oferta care a fost depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale.-Oferta prezentata cu intarziere (depunere la alta adresa/depunere dupa data /ora limita precizate in Fisa de date a achizitiei). Aceasta se returneaza nedesfacuta ofertantului.V. Conform art.16, alin.(2) din Legea 346/2004: "Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Dovada calitatii de IMM se va realiza prin depunerea unei Declaratii privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.( 2) din Legea 346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A.- Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt - Serviciu Achizitii si Logistica
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2013 14:54