Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 1LUCRARI DE REPARA?II TIP LN3 la hidroegragatul nr.1 CHE Tismana Subteran Lot 2 : LUCRARI DE REPARA?II TIP LN3 la hidroegragatul nr. 2 CHE Tismana Subteran?


Anunt de participare (utilitati) numarul 146117/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: UHE Targu JIu, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii si Logistica, Tel. +40 253218670, In atentia: Corina Patruti, Email: [email protected], Fax: +40 253218670, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciale
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 1LUCRARI DE REPARA?II TIP LN3la hidroegragatul nr.1 CHE Tismana SubteranLot 2 : LUCRARI DE REPARA?II TIP LN3la hidroegragatul nr. 2 CHE Tismana Subteran?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CHE Tismana Subteran
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARA?II TIP LN3la hidroegragatul nr.1 CHE Tismana Subteransi la hidroegragatul nr. 2 CHE Tismana Subteran
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerinte caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 666, 179RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantumul: 13323.58 lei.Daca GP se depune in valutase va avea in vedere cursul de schimb, publicat de BNR cu 5zile inainte de depunerea ofertelor.Valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorLot.1-8843.58, lot 2 4480 Modul de constituire a GP: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus, prin ordin de plata in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala Targu Jiu Str Prelungirea Vasile Alecsandri Nr 1, jud. Gorj deschis la BCR ?Sucursala Tg Jiu sub nr.RO 63 RNCB 0149042112110001.Se va prezenta exemplarul verde al ordinului de plata (in original), cu viza bancii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada devalabilitate a ofertei.d)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: conf art 278^1alin(1)lit.b) pt.Lot I-4202, 21lei si conf art 278^1, alin(1)lit.a) pt.Lot II-2240lei a)5% din valoarea contractului, fara TVA.Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului prentruLotul I si in termen de 2 zile lucratoare de laprimirea ordinului de incepere pentru Lotul II- Garantia se contituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nutrebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in DA. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a executarii obligatiilor contractuale. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul convenit de parti, conduce la reziliereacontractului si pierderea GP, de catre Executor. Garantia de buna executie se va restitui astfel: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru fiecare lot , daca beneficiarulnu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala pentru fiecare lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Declaratia privind eligibilitatea (Formularul din sectiunea C). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.B.Declaratie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Documente obligatorii: - se va completa Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 5). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de ter?ul sus?inator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.- se va prezenta Certificatul de atestare fiscala, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta Certificatul fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.C. Declara?ie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa Declara?ia privind calitatea de participant la procedura (Formularul din sectiunea C). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.D. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa Certificatul de participare la procedura de achizi?ie publica cu oferta independenta (Formularul din sectiunea C).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.E. Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Declara?ia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006(Formularul din sectiunea C).Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau ter? sus?inator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Ter?ului sus?inator in situa?iile prevazute de dispozi?iile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care de?in func?ii de decizie in cadrul autoritata?ii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie publica sunt urmatoarele: 1. Mihai Viorelian STANCULESCU ? Presedinte Directorat SC Hidroelectrica SA2. Aurelian Lucian COCOS-Membru Directorat SC Hidroelectrica SA
3. Dragos Zachia-Zlatea- Membru Directorat SC Hidroelectrica SA
4. Nicolae TUDORESCU-Director SH Portile de Fier
5. Vasilica BOESCU -Director Adj. Economic SH Portile de Fier
6. Dragos Marian NOVAC-Director Adj. Productie SH Portile de Fier
7. Goran Gheorghe- Manager Departament Achizitii si Logistica
8. Sorin BOGATONIU ? ?ef birou achizi?ii SC Hidroelectrica SA
9. Liviu Dumitrescu - Economist Birou Achizitii
10. George Catalin TILEA ? inginer sefUHE Targu Jiu
11. Iulian LEHNER ? Inginer principal Compartiment MentenantaUHE Targu Jiu12. Corina PATRU?I ? Inginer Compartiment Achizi?ii si logistica UHE Targu Jiu
13. Florinela BERCA- inginer principal serviciu Dezvoltare14. Marius GRECU - Sef Atelier exploatare Motru
15. Ion CIUVAT- Sef Atelier exploatare TismanaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, , in original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate Pentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Nota: 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale -Se va completa Fisa de informatii generale (Formularul din sectiunea C )
Modalitatea de indeplinire
-Se va completa Fisa de informatii generale (Formularul din sectiunea C )Se va prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie, care vor indica beneficiari, valoarea, locul de executie a lucrarilor, prin cel putin un contract similar( pe fiecare lot in parte)( lucrari de reparatii la hidroegregate tip vertical sincron HSV 469/116-14, putere instalata 53 MW, nivel tensiune 10, 5 KV).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul din Sectiunea C.Documentele suport se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluicu mentiunea "conform cu originalul"
Informatii referitoare la personalul tehnic calificatpentru specificul lucrarii de care dispune ofertantul
Ofertantul va face dovada ca dispune de personal calificat pentru specificul lucrarii dupa cum urmeaza: -Experttehnic de calitate si extrajudiciarpe domeniile 25, 26, 27, 28, 36, 47, 70, 71, 72, 351, 3314- Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de montaj utilaje si echipamente in conformitate cu prevederileOrdinuluiMECMA 364/2010;
-Personal autorizat ANRE :
? grad III B -pentruexecutarea si verificarea lucrarilor la instalatii electrice cu orice putere instalata ;
? grad II B- pentruexecutareade lucrari si instalatii electrice;
-Responsabil tehnic cu sudura;
-Responsabil cu supravegherealucrarilor la instalatii de ridicat(RSLIR);
-Macaragii si legatoride sarcina autorizati.
Ofertantul va face dovada ca detine personal calificat pentru specificul lucrarii;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul din Sectiunea C
Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune sau va dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
- Se va completa Formularul din Sectiunea C
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul din Sectiunea C
D.Informatii privind subcontractantii :
- Se va prezenta o lista cu subcontractan?ii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care ace?tia il vor indeplini din contract.Lista se va intocmi conform formularului din sectiunea C.
In acest caz se vor prezenta ?i acordurile de subcontractare, conform formularului din sectiunea C.
La incheierea contractului de achizi?ie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el ?i subcontractan?ii nominaliza?i in oferta.
Contractele prezentate trebuie sa fie in concordan?a cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizi?ie publica .
Pe parcursul derularii contractului , contractul nu are dreptul de a inlocui subcontractan?ii nominaliza?i in oferta fara acceptul autorita?ii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare ini?iale.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul din Sectiunea C
E.Informatii privind asocierea :
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocial in scopul depunerii unei oferte comune. Autoritatea contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere, sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere ( formularul din sectiunea C), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul din Sectiunea C
A.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent : - Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv, ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv, ISO 9001 sau echivalent.
B.Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent :
Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv, ISO 14001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor
Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza;
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente, care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv, ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52608
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2013 12:00
Locul: sediul UHE TARGU JIU, str.Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, TARGU JiU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic UHE Targu JIu
Adresa postala: Tg.Jiu Prel.V.Alecsandri nr.1, Localitatea: Tg.JIu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. +40 253207210, Fax: +40 253218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer