Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 2 - Realizare Statie de Epurare noua in Recas


Anunt de participare (utilitati) numarul 135728/22.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AQUATIM S.A. Timisoara
Adresa postala: Timisoara Str.GH. Lazar, Nr. 11/A, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: DIANA COTOP, Tel. +40 256200262, Email: [email protected], Fax: +40 256294753, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regional al serviciilor de apa si de canalizare
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lot 2 - Realizare Statie de Epurare noua in Recas
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Recas, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare Statie de Epurare noua in Buzias, Recas, Faget in cadrul Proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa si canalizare in judetul Timis?: Lot 2 - Realizare Statie de Epurare noua in RecasMentionam ca lotul 2-Realizare Statie de Epurare Noua in RECAS a facut parte din procedura de atribuire , organizata pe loturi, a Contractului de lucrari ?Realizare Statie de Epurare Noua in Buzias, Recas si Faget? a carui valoare estimata a fost de 28.057.279 lei si in urma procedurii de atribuire prin licitatie deschisa, organizata in 2011, au fost atribuite loturile 1(BUZIAS) si 3(FAGET) iar pentru lotul 2 procedura a fost anulata deoarece au fost depuse doar oferte inacceptabile si/sau neconforme.Contractul cuprinde proiectarea, obtinerea autorizatiilor, construirea si testarea tuturor lucrarilor aferente unei noi statii de epurarea a apelor uzate (SEAU) in orasul Recas dimensionata pentru o populatie de 5.478 L.E.SEAU va cuprinde: o tratare primara, secundara si tertiaraape uzate, o tratarea namolului: ingrosarea si dezhidratarea namolului, o expertizare, dezafectare si demolare structuri vechi
o instruirea personalului de exploatare
o testarea si punerea in functiune, conform Garantiilor functionale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 2 - Realizare Statie de Epurare noua in Recas
Valoarea estimata fara TVA: 9, 805, 149RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
100.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data data limita de depunere a ofertelor.Formele prin care se poate constitui garantia de participare sunt urmatoarele: - Virament bancar: in contul Autoritatii Contractante deschis la BRD Groupe Societe Generale, sucursala Timisoara, numarul: RO 63 BRDE 360 SV 07245353600, sau- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoare de garantie pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (completata conform Formularului nr. 16). In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui in termenii contractuali garantia de buna executie astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau- de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit in documentatia de atribuire;Garantia de buna executie se va prezenta conform ? Formularului nr.23
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune: 73.91%Buget de stat: 11.3%Buget local: 1.74%Credit Operator Regional: 13.05%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind eligibilitatea (formular 1). Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, (formular 2). In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3)
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular 4, conform Ordin ANRMAP314
5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul SC AQUATIM sunt: Dr.ing. Ilie Vlaicu; ec. Rozalia Giuchici; ing.Adriana Anghelus; ing. Lazarica Marinescu; ing.Cornel Schiop Vele; jr.Alina Ivanescu.
Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia de mai sus trebuie completata de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere, de fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat prin oferta.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator eliberat de ORC ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizataDocumentul de mai sus trebuie prezentat de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine se vor depune:
- Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vor fi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse de traducator autorizat
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatile competente ale tarii respective- Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri a of pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu 15000000 lei;Se va completa: F6?Decl priv cifra de afaceri; Docum justif: copii certificate pt conform cu originalul ale situatiilor financiare anuale pe ultimii trei ani financiari, vizate si inregistrate de organele competente, insotite de copii ale raportului de audit sau ale raportului cenzorilor, dupa caz.Of nerezidenti vor prez traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor?persoane juridice romane si persoane juridice straine?prezentarea si a altor docum in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Convertirea EURO-LEI se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv: 2008-3, 6827;2009-4, 2373;2010-4, 2099;2011-4, 2379.Pt situatiile financ exprimate in alte monede decat euro, se va folosi pentru conversie rata medie anuala stabilita de catre BCE pt anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Of va face dov ca are exp ca Antrep intr-un contr care sa fi implicat constr sau reab unei st de ep a apei uzate cu treapta tertiara;Se vor completa: F7?Decl priv lista princ lucr exec in ultimii 5 ani fata de data depun ofert;F7.1?Decl priv detalierea princip lucr execut in ultimii 5 ani fata de data depun of;Docum justif: copie dupa pv de recep partiala sau copie dupa pv de recep la termin lucr sau copie dupa pv de recep la punerea in funct, semnat de benef invest/AC/Ing superv sau copie dupa pv de recep finala semnat de benefinvest/AC/Ing superv sau un docum echiv din care sa rezulte indepl oblig contrac, semnat sau contrasemn de benef invest/AC/Ing superv.Se vor lua in consid acele pv semnate sau docum echiv semn sau contrasemn de benef investitiei/AC in ultimii 5 ani fata de data depun ofert.Pv de recep la termin lucrar si pv de recep la punerea in funct, pv de recep finala sau docum echiv se vor prezenta pentru fiecare referinta mentionata.
Experienta similara Ofertantul va face dovada ca are experienta ca Proiectant intr-un contract care sa fi implicat proiectarea unei noi statii de epurare a apei uzate cu treapta tertiara.
Se vor completa:
? Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari proiectate in ultimii 3 ani fata de data depunerii ofertei
? Formularul nr. 8.1 ? Declaratie privind detalierea principalelor lucrari proiectate in ultimii 3 ani fata de data depunerii ofertei
Documente justificative:
- aprobarea proiectului de catre beneficiarul investitiei/ Autoritatea Contractanta
Se vor lua in considerare acele aprobari emise in ultimii 3 ani fata de data depunerii ofertei.
Utilaje
- Macarale pe pneuri > 12.5 tone ? 1 buc
- Excavatoare ? 1 buc
- Camioane cu capacitate intre 5 tone si 20 tone -2 buc
- Buldozer -1 buc
- Incarcator frontal ? 1 buc
- Cilindru Compactor ? 1 buc
- Placa compactoare ? 1 buc
- Trailer ? 1 buc
Se va completa:
Formularul nr. 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Pers: Man de Proiect(Rep Antr)-Ing cu min5ani exp prof gen in dom constr;Sef pro-Ing cu min5ani exp in dom pro st de ep;Sef de sant-Ing cu min5ani exp in dom constr;Ing de proc-Ing cu min5ani exp in prot/constr/reab a cel putin o st de ep a apelor uzate;Ing inst-Ing cu min 5 ani exp in dom;Ing mec-Ing cu min5 ani exp in dom;Ing el-autom SCADA-Ing cu min5ani exp in dom;Resp Tehn cu Exec-Atest in conf cu Leg calit in constr10/1995, cu co si mo ult;Resp pt contr calit?Ing cu min5ani exp gen;Coord San si Sec in Munca?atestat conf leg nat in vig;Se vor compl: F9Decl priv nr mediu al persangin ultimii3ani;F10Lista cu pers de spec pt indepl serv de proiect sipt exec lucr;F11CV;F12Decl de dispon; Docum justif: copii dupa dipl, adev, autoriz sau certif profes;pt Resp pt contr calit este sufiec prez unei copii dupa dec de numire;Man de Pro poate indepl si calit de sef de sant cu cond indepl crit min specif cum pt cele 2 poz;Pt fiec din restul poz se vor nomin persoane diferite
Informatii privind subantreprenor
Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subantrprenori si specializarile acestora, completata de ofertant/ liderul Asocierii.
Completare formular nr.15
Certificat ISO 9001 pentru asigurarea Calitatii sau similar, eventual certificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
Se va prezenta copie Certificat ISO 9001 sau echivalent
Certificat ISO 14001 privind sistemele de management al mediului sau similar, eventual certificari potrivit Standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului;
Se va prezenta copie Certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Costul operational maxim garantat pentru o perioada de 25 de ani
20%
Descriere: Pt cea mai mica val ofert pt Cost operat se va obt punct max, resp 20 pcte.Pt celelalte val prop pt Cost operat, punct se va acor dupa form: P2=(Cost minim/Cost n) x 20.Punct max care poate fi obtinut la criteriul P2 este de 20 de pcte
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 12026 accesibila in SEAP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 12:00
Locul: Timisoara, sediul central AQUATIM, str.Gh.Lazar nr.11A, et.4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ? ?Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Pt ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale modalit de departajare va fi pretul.Daca of clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solic reofert in plic inchis, in ved departajarii of. Ofertantul castigator este obligat sa prezinte, pana la data incheierii contractului de achizitie publica, Acordul de Asociere, autentificat in original, si contractele incheiate cu subcontractantii declarati in oferta, in original.Contractul se semneaza de ambele parti la sediul Autoritatii Contractante, in 2 exemplare originale.Completari la IV.2.1 Detalii privind aplicarea algoritmului de calculPt fiecare oferta care a indeplinit toate criteriile de selectie si calificare si a carei Propunere Tehnica a fost declarata admisibila de catre Comisia de Evaluare, se va acorda un punctaj rezultat in urma aplicarii criteriilor, dupa cum urmeaza: 1. Criteriu 1 - Pretul contractuluiPentru cea mai mica valoare ofertata pentru Pretul contractului, fara TVA, se va obtine punctajul maxim, respectiv 80 puncte. Pentru celelalte valori ofertate, punctajul se va acorda dupa formula: P1 = (Valoare minima pentru Pretul contractului/Valoare n pentru Pretul contractului) x80Punctajul maxim care poate fi obtinut la criteriul P1 este de 80 de puncte.2. Costul operational maxim garantat pentru o perioada de 25 de aniPt cea mai mica val ofert pt Cost operat se va obt punct max, resp 20 pcte.Pt celelalte val prop pt Cost operat, punct se va acor dupa form: P2=(Cost minim/Cost n) x 20.Punct max care poate fi obtinut la criteriul P2 este de 20 de pctePunctajul Total se va calcula dupa formula: P = P1 + P2Punctajul maxim total care poate fi obtinut prin cumularea criteriului P1 cu criteriul P2 este de 100 de puncte.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului obtinut. Oferta cu punctajul P cel mai mare va fi declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUATIM SA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Gh.Lazar nr.11A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Tel. +40 256200262, Fax: +40 256294753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer