Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot 2 ? Fatada cladire ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara? ,


Anunt de participare numarul 121061/07.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC MODATIM BUSINESS FACILITY SRL
Adresa postala:  STR. CORIOLAN BREDICEANU 10, CITY BUSINESS CENTRE, A, ETAJ 6, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300 011, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU-SILVIU SANDOR, Tel. 0256/491 042, Email:  [email protected], Fax:  0256/491 043, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: - CAEN 6820- inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau inchiriate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lot 2 ? Fatada cladire?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara? ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Coriolan Brediceanu, nr. 10/D, Timisoara, jud. Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fatada cladire tip cortina ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE. Regimul de inaltime al cladirii este subsol, parter, mezanin si 6 etaje (S+P+M+5+Ph) .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FATADA CORTINA- Conform proiect si liste de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 6, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
182 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 66000 LEI, CF.ART.86, HG925/2006, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
40% FINANTARE BENEFICIAR, 60% FONDURI EUROPENE. FACTURARE TRIMESTRIALA SI PLATA LA 60 ZILE.FARA AVANS.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CONFORM CLAUZE CONTRACTUALE.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat deatestare fiscala emis de ANAF; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale;
Certificat de cazier fiscal ? al companieiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de ORC
Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani
Scrisoare de bonitate bancara
Angajament Tert sustinator financiar(daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: min 10.000.000 leiNivelul minim al indicatorului lichiditate generala 100% (active circulante/datorii curente x 100)-Sa nu existe inregistrari privitoare la restante in Centrala Riscuri Bancare sau, daca exista, ele sa nu depaseasca ca valoare totala 100.000 lei-Sa nu existe inregistrari ale firmei in Centrala Incidentelor de Plati sau, daca exista, sa nu fie mai mult de 2 (doua), iar valoare totala sa nu depaseasca100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele responsabile cu executia lucrarilor;Autorizatie pentru RTE constructii civile;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Informatii privind obligatiile contractuale in curs(daca este cazul); Experienta similara; Recomandare;Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;Anagajament privind sustinerea tehnica si profesionala(daca este cazul);Declaratie tert sustinator tehnic si profesional 21, 22(daca este cazul);Declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent; Certificat CE pentru geamul termorezistent si structura metalica;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unui contract finalizat, in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari de fatada - fatada cortina de tip structural sau semistructural - indeplinind cumulativ urmatoarele: a. valoarea minima exclusiv a lucrarilor de fatada cortina de tip structural sau semistructural de 700.000 euro fara TVA, b. suprafata de fatada cortina de tip structural sau semistructural de minim 2000 mp sic. inaltimea minima a cladirii - 25 m
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 11:00
Locul: ?SC MODATIM BUSINESS FACILITY SA, str. Coriolan Brediceanunr.10, et.6, sectiunea 6.1, cladirea A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 4 ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local?Domeniul de interventie 4.1. ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Constructie cladire ?CITY BUSINESS DEVELOPMENT CENTRE-Structura de Sprijin pentru Afacerile Inovative din Timisoara?. Procedura se desfasoara pe 3 loturi cu proceduri distincte pentru fiecare lot in parte, la perioade de timp diferite, Lot1 Structura de rezistenta - a fost atribuit, Lot 2 lucrari de fatada, Lot 3 Lucrari de finisaje si de instalatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravopoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala:  SC MODATIM BUSINESS FACILITY SA, str. Coriolan Brediceanu, nr. 10, et. 6, sectiunea 6.1, cladirea A ? City Business Centre, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300011, Romania, Tel. 0256/491042, Email:  [email protected], Fax:  0256/491043, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer