Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOT I Intocmirea Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) + PT + DDE + CS pentru Modernizare DJ 792 B, km 0+000-3+820, Hodis, LOT II Intocmirea Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) + PT + DDE + CS pentru Moder


Anunt de participare numarul 104045/14.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LOT IIntocmirea Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii (DALI) + PT + DDE + CS pentru Modernizare DJ 792 B, km 0+000-3+820, Hodis, LOT IIIntocmirea Documentatiei de Avizare a Lucrarilor de Interventii(DALI) + PT + DDE + CS pentru ModernizareDJ 708, km 52+800-57+800, Dieci - Revetis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop intocmirea conform HG 28/2008 a unui Proiect tehnic, conform Temei de proiectare aferenta fiecarui lot in parte ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
In cazul aparitiei unor situatii neprevazute, prestarea serviciului si durata contractului se pot suplimenta in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, in functie de asigurarea cu fonduri financiare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop intocmirea conform HG 28/2008 a unui Proiect tehnic, conform Temei de proiectare aferenta fiecarui lot in parte ce fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 41, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de: LOT I 200 lei, LOT II 250 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA, pe fiecare lot.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondul de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1; Fisa de ?Informatii generale? formular nr. 2; Declaratii privind eligibilitatea-Formularul nr. 3; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata-Formular nr. 4;Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; -Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct d vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) de activitate sa fie de minim: LOT I 38.000 lei LOT II 45.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta/completa lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) - Formular nr. 7; - se va completa formularul nr.5 - Experienta similara, aferent contractului prezentat ca si contract similar (faza DALI+PT+DDE+CS); Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formular nr. 10; Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora ? Formular nr. 17A, insotita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17; daca este cazul, o lista cu documentele sau partile din documente pe care le considera confidentiale. ISO 9001 - sistemul de management al calitatii sau echivalent; Declaratie privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat-formular nr.23; daca este cazul, declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, solicitate prin prezenta documentatie de atribuire - formularul nr. 18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) cel putin un serviciu cu obiect de activitate similar cu o valoare de minim: LOT I 19.000 lei LOT II 22.000 lei;Personal minim solicitat: - un verificator proiecte atestat in specialitatea constructii de drumuri; - doi ingineri C.F.D.P. - un specialist topograf autorizat OCPI;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 09:00
Locul: sediul CJ Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori CVAP(dupa caz), expertii cooptati(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica: - 25 zile calendaristice dupa cum urmeaza: -12 zile pentru intocmire DALI;
- 3 zile pentru aprobarea solutiei;
- 10 zile pentru intocmire PT+DDE+CS si depunere documentatii pentru obtinearea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism. Aceste termene sunt valabile pentru cele 2 loturi, avand acelasi termen de finalizare.Sursa de finantare: - fondul de investitii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257228908, Email:  [email protected], Fax:  02557251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer