Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOT I- REGULATOARE DIRECTE DE PRESIUNE( mecanice ) =48 BC ; LOT II - REGULATOARE DE PRESIUNE DIFERENTIALA = 36 BUC


Anunt de participare (utilitati) numarul 30935/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TER MOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LOT I- REGULATOARE DIRECTE DE PRESIUNE( mecanice ) =48 BC ; LOT II - REGULATOARE DE PRESIUNE DIFERENTIALA = 36 BUC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CET IASI SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT I -REGULATOARE DE PRESIUNE DIRECTA ( mecanice ) = 48 bcLOT II - REGULATOARE DE PRESIUNE DIFERENTIALA = 36 BC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131141-6 - Supape reductoare de presiune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000 si 155, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
OFERTA SE VA PREZENTA SEPARAT PENTRU FIECARE LOT IN PARTE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT I = 300lei;LOT II= 2.000 lei.Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de produs este de min. 24 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SUBVENTII CONFORM OG 48 / 2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD LEGALIZAT INAINTEA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind eligibilitatea -form.12A.
2. Declaratie privind neancadrarea in art.181-OUG 34/2006-form 12B.
3. Certificat de atestare fiscala ( buget consolidat ).
4. Certificat privind plata impozitelor sa taxelor locale.
Certificatele se vor prezenta in original sau in copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil de an vizat si inregistrat de org. competente si situatiile financiare anexe.
2. Declararea cifrei de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe o perioada anterioara de 3 ani, mai mare sau egala cu: lot I = 50.000 lei, LOT II = 400.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, cu o valoare mai mare sau egala cu : LOT I = 8.000 lei/ contract ; LOT II = 65.000 lei / contract.
Ofertantul va depune certificatul eliberat de organismul de certificare in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 / 2001. Chestionarul de evaluare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
16885 / 28.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 48 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIE SAU CU OP IN CONT / RO RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2007 11:00
Locul: SC CET IASI SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
OFERTA SE VA PREZENTA SEPARAT PENTRU FIECARE LOT.OFERTA VA RESPECTA IN TOTALITATE CERINTELE CAIETULUI DE SARCINI. SC CET IASI SA POATE ANULA ACHIZITIA DACA VALOAREA OFERTELOR ESTE MAI MARE DECIT SUMA ALOCATA PRIN BUGET PENTRU ACEASTA ACHIZITIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL IASI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. A.PANU NR.25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC "CET IASI" SA - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI, NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990, Email: www.cet-iasi.ro, Fax: 0232/237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer