Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOT I Proiect tehnic pentru Ranforsare DJ 794, km 0+000-4+200, DN79 – Misca; LOT II DJ 794, km 21+400-23+100, Apateu-Berechiu;LOT III: DJ 792B, km 27+157-27+657, Ranusa;LOT IV: DJ 682, km 56+000-59+000,Ususau-Lipova;LOT V: DJ 682A, km 12+500-13+500, Cru


Anunt de participare numarul 100564/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LOT I Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 794, km 0+000-4+200, DN79 – Misca; LOTII DJ 794, km 21+400-23+100, Apateu-Berechiu;LOT III: DJ 792B, km 27+157-27+657, Ranusa;LOT IV: DJ 682, km 56+000-59+000, Ususau-Lipova;LOT V: DJ 682A, km 12+500-13+500, Cruceni-Firiteaz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LOT I Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 794, km 0+000-4+200, DN79 – Misca
LOT II Proiect tehnic pentru Ranforsare DJ 794, km 21+400-23+100, Apateu-Berechiu
LOT III Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 792B, km 27+157-27+657, Ranusa;LOT IV Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 682, km 56+000-59+000, Ususau-Lipova; LOT V Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 682A, km 12+500-13+500, Cruceni-Firiteaz
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT I Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 794, km 0+000-4+200, DN79 – Misca
LOT II Proiect tehnic pentru Ranforsare DJ 794, km 21+400-23+100, Apateu-Berechiu
LOT III Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 792B, km 27+157-27+657, Ranusa
LOT IV Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 682, km 56+000-59+000, Ususau-Lipova
LOT V Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 682A, km 12+500-13+500, Cruceni-Firiteaz
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I Proiect tehnic pentru RanforsareDJ 794, km 0+000-4+200, DN79 – Misca; LOTII DJ 794, km 21+400-23+100, Apateu-Berechiu;LOT III DJ 792B, km 27+157-27+657, Ranusa;LOT IV DJ 682, km 56+000-59+000, Ususau-Lipova;LOT V DJ 682A, km 12+500-13+500, Cruceni-Firiteaz
-prestarea serviciilor se va face conform temelor de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 102, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: LOT I 400 lei;LOT II 180 lei;LOT III 80 lei; LOT IV 200 lei;LOT V 100 lei; Garantia de buna executie-5% din pretul contractului fara TVA, separat pe fiecare lot ?parte;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura formularul nr.1, Fisa de „Informatii generale" formular nr.2;Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr.3, Decl. privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata - Formular nr.4, Certificat de atestare fiscala privind ?eplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala privind ?eplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat; Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ?conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de ?egistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident, ?otite de traducerea autorizata ?limba rom? si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, ?egistrate si vizate de catre institutiile abilitate, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, ?egistrate si vizate de catre institutiile abilitate, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) de activitate sa fie de minim: LOT I 89.000 lei;LOT II 36.000 lei;LOT III 16.500 lei;LOT IV 40.000 lei;LOT V 20.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va prezenta/completa lista principalelor servicii prestate ?ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) - Formular nr. 7;
- se va completa formularul nr.5 - Experienta similara, aferent contractului prezentat ca si contract similar (faza PT+DDE+CS);
-Fisa referitoare la prestarea serviciului similar trebuie sa fie ?otita de recomandare din partea beneficiarului, copia contractul de prestare, a procesului verbal de predare primire a documentelor ce faceau obiectul respectivului contract, eventualele acte aditionale de modificare a valorii contractului. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere–Formular nr. 10;
- Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii-Formularul nr.15;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractantisi specializarea acestora – Formularul nr. 16(daca este cazul), ?otita de acordurile de subcontractare ?heiate Formular nr. 16A;Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de asociatisi specializarea acestora – Formular nr. 17A (daca este cazul), ?otita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17;ISO 9001 sau echivalent;Declaratie privind ?usirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat - formularul nr.23; declaratie pe proprie raspundere (daca este cazul)prin care confirma ca ?eplineste cerintele de calificare, solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Declaratia va fi ?otita de o anexa ?care sa se mentioneze succint dar precis, modul concret de ?eplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea - Formularul nr.18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat ?ultimii 3 ani de activitate (2007, 2008, 2009) cel putin un serviciu cu obiect de activitate similar cu o valoare de minim: LOT I 44.800 lei fara TVA;LOT II 18.000 lei fara TVA;LOT III 8.000 lei fara TVA;LOT IV 20.000 lei fara TVA;LOT V 10.000 lei fara TVA; Personal minim solicitat: - un verificator proiecte atestat ?specialitatea constructii de drumuri;
- doi ingineri C.F.D.P.- un specialist topograf autorizat OCPI;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;reprezentantii ofertantilor;reprezentantii UCVAP (dupa caz); alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta (dupa caz expertii cooptati);
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala:  BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257228908, Email:  [email protected], Fax:  0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22 , ,Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer