Licitatie Publica - Lot IV - Activitate de deszapezire aferenta iernii 2012-2013, sector Sebis
Valoarea Contractului:
271.031 RON
Castigatorul Licitatiei: PALCU IMPEX S.R.L.
271.031 RON
Castigatorul Licitatiei: PALCU IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 128855/20.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. +40 0357731100, Email: [email protected], Fax: +40 0357/731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lot IV -Activitate de deszapezire aferenta iernii 2012-2013, sector Sebis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sector Sebis
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea unor lucrari de deszapezire aferente iernii 2012-2013, similare celor cuprinse in caietul de sarcini de la procedura initiala de licitatie deschisa- LOT.IV- sector Sebis.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
271, 030.87RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
51
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 120 Denumirea: LotIV - Activitate de deszapezire aferenta iernii 2012-2013, sector Sebis
V.1) Data atribuirii contractului 05.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PALCU IMPEX S.R.L.
Adresa postala: Str. Pacii, Nr. 54, Localitatea: Sebis, Cod postal: 317500, Romania, Tel. 0762.207400, Email: [email protected], Fax: 0257310510
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 271495.82 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 271030.87 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Initial lucrarile au fost demarate prin procedura de licitatie deschisa publicata in SEAP prin anuntul de participare nr.108496/29.09.2010, valoarea estimata a lucrarilor fiind: Lot I-sector Arad =1, 255, 285.19 lei fara TVA; Lot II-sector Cris=819, 963.96 lei fara TVA; Lot III-sector Ineu =1, 192, 617.76 lei fara TVA; Lot IV-sector Sebis =807, 155.98 lei fara TVA; Lot V-sector Lipova =1, 300, 356.20 lei fara TVA; In anuntul initial s-a prevazut posibilitatea achizitionarii unor lucrari suplimentare conf.art.122 lit.j din O.U.G.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Contracte incheiate pentru Lot IV-sector Sebis: contract nr.14352/03.11.2010 in valoare de 137, 035.36 lei fara TVA, anunt de atribuire nr.95645/23.11.2010, contract 193/12.10.2011 in valoare de 229, 877.92 lei fara TVA, anunt de atribuire nr.117152/02.11.2011, contract nr.55/16.03.2012, in valoare de 43, 823.99 lei fara TVA, anunt de atribuire 123391/09.04.2012, contract nr.nr.120/05.09.2012 in valoare de 271030.87 lei fara TVA. Valoarea totala contractata a lucrarilor incluzand si prezentul contract este de681768.14 lei fara TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD - sectia civila
Adresa postala: Bd.Gen Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. +40 0257228908, Email: [email protected], Fax: +40 0257251700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARAD - Serviciul Juriodic Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. +40 0357731100, Email: [email protected], Fax: +40 0357731287
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 15:36