Licitatie Publica - LOT. nr.1 Contor etalon trifazat portabil=1 buc., -Cod CPV 33263400-5 si LOT. nr.2 Sursa electronica trifazata de sarcina=1 buc., -Cod CPV 36711000-8
Anunt de participare (utilitati) numarul 60366/01.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Anghel, Tel.0233-207141, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LOT. nr.1 Contor etalon trifazat portabil=1 buc., -Cod CPV 33263400-5 si LOT. nr.2 Sursa electronica trifazata de sarcina=1 buc., -Cod CPV 36711000-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele vor fi livrate la: Magazia nr. 10 CHE Stejaru, sat. Stejaru, com. Pangarati, jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT. nr.1 Contor etalon trifazat portabil=1 buc., -Cod CPV 33263400-5
LOT. nr.2 Sursa electronica trifazata de sarcina=1 buc., -Cod CPV 36711000-8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33263400-5 - Contoare de electricitate (Rev.1)
36711000-8-Truse de testare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT. nr.1 Contor etalon trifazat portabil=1 buc., -Cod CPV 33263400-5
LOT. nr.2 Sursa electronica trifazata de sarcina=1 buc., -Cod CPV 36711000-8
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 000 si 169, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot nr.1 si Lot.nr.2 = 3300 leiLotul nr.1 = 2000 lei;Lotul nr. 2= 1300 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surseproprii ale SC Hidroelectrica SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontranctanti/asociati cu contract autentificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - prezentat in copie legalizata;b) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;c) Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare din partea producatoruluipentru livrarea produsului/produselorsi pentru asigurarea mentenantei tradusa in limba romana copie;Declaratie privindlista principalelor livrari similarede produse in ultimii 3 ani - Se vor prezenta minim 2livrari similarecu produsul pentru care s-a depus oferta si care face obiectul achizitiei- insotite de2 recomandari / documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru livrarileefectuate;Informatii privind subcontractantii/asociatii;
Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator si la furnizor, conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
11832
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2008 14:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Piatra Neamt, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pentru a putea fi primiti la sedinta de deschidere a ofertelor, reprezentantii candidatilorvor prezenta imputernicirea din partea acestora si actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233-207173, Email: [email protected], Fax: 0233-207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 15:50