Licitatie Publica - lot.1-achizitie vane de inchidere cu sertar cauciucat; lot.2 - achizitia de aerisiri automate
Anunt de participare (utilitati) numarul 41839/24.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
lot.1-achizitie vane de inchidere cu sertar cauciucat; lot.2 - achizitia de aerisiri automate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP depozite autoritate contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot.1-achizitie vane de inchidere cu sertar cauciucat; lot.2 - achizitia de aerisiri automate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29131000-6 - Robinete si vane (Rev.1)
29131150-2-Vane pentru coloane ascendente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- Cantitatea minima estimata = 6.682 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 13.363 buc/3 ani;
Lot 2 - Cantitatea minima estimata = 200 buc/3 ani;
-Cantitatea maxima estimata = 354 buc/3 ani;
Valoarea estimata fara TVA: 3, 220, 433RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
lot.1 - 28.922 ron; lot. 2 - 3.282 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare-proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;23;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a) ;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente;
b) cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)
c)se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei liste din care sa rezulte contracteleincheiate ( avand ca obiect achizitia de piese vane si aerisiri automate) in ultimii 3 ani (2005, 2006 si2007 ) a caror valoare cumulatasa nu fie mai mica de: - pentruLot 1= 2. 890.000 ron;
- pentruLot 2= 328.000 ron, executate integral sau partial la data deschiderii ofertelor sau prezentarea primei si a ultimei pagini a contractelor din care sa rezulte : numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, durata si cantitatea pentru care s-a incheiat contractul, semnaturile partilor.d) Declararea cifrei de afaceri pe ultimiitreiani (2005; 2006; 2007);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Agrementul si Avizul Tehnic, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, pentru produsele ofertate sau echivalent valabil in UE, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat ISO pentru producator sau echivalent, sau echivalent valabil in UE, tradus in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor;
Livrarea produselor va fi DDP depozite autoritate contractanta, in termen de 4 saptamani calendaristice de la primirea comenzii pe faxAutorizarea operatorului economic de livare a produselor de catre producator., in cazul in care ofertantul nu este si producator;
Ofertantul va prezenta in oferta modul de testare al pieselor, testari efectuate de producator, conform standardului de fabricatie. Pentru fiecare incercare fizico mecanica a pieselor se vor indica valorile maxime admise cat si rezultatul incercarilor efectuate de producator.ji) Ofertantii au obligatia de a prezenta > o piesa din fiecare lot la o data pe care Autoritatea Contarctanta o va anunta operatorilor economici dupa deschidereaofertelor, pentru verificarea caracteristicilor tehnice descrise in caietul de sarcini.
Nu se admite depunerea de documente referitoare la capacitatea tehnica si / sau profesionala dupa deschiderea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2008 13:00
Locul: Directia Logistica - Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei autoritatii contractante numiti prin decizie si un membru autorizat din partea fiecarui operator economic care a depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 10:23