Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lot.1 Proiectare si executie reabilitare si modernizare strazi in com.Gura-Raului,j.Sibiu;Lot2 Proiectare si executie lucrari amenajare si modernizare camin cultural com.Gura-Raului,j.Sibiu.


Anunt de participare numarul 110387/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gura Riului
Adresa postala:  Loc. Gura Riului nr. 566, Localitatea:  Gura Riului, Cod postal:  577095, Romania, Punct(e) de contact:  com.Gura-Raului, Tel. 0269572001, In atentia:  Dutu Ioan, Email:  [email protected], Fax:  0269572101, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lot.1 Proiectare si executie reabilitare si modernizare strazi in com.Gura-Raului, j.Sibiu;Lot2 Proiectare si executie lucrariamenajare si modernizare camin cultural com.Gura-Raului, j.Sibiu.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com.Gura Raului, j.Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de Lucrari:
LOT 1: Proiectare si executie reabilitare si modernizare7.4 km strazi in com.Gura-Raului;
Lot 2: Proiectare si executie lucrari de amenajare si modernizare a caminului cultural incom.Gura-Raului, j.Sibiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45212000-6-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot.1: Proiectare si executie reabilitare si modernizare7.4 km strazi in com.Gura-Raului, j.Sibiu;
Lot 2: Proiectare si executie lucrari amenajare si modernizare camin cultural com.Gura-Raului, j.Sibiu.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 100, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT 1 in suma de 173.000 lei;LOT 2 in suma de 28.000 lei.Garantie de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform Contract de Finantare nerambursabila nr.C322010973400047 din 16.10.2010, incheiat intre APDRP si com.Gura-Raului si Bugetul Local al com.Gura-Raului, j.Sibiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot depune oferte individuale sau in asociere cu alti operatori economici, conform Acordului de Asociere ce va fi autentificat notarial in conditiile atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1 si 2: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34-2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit.prev.la art.69 ind.1, din OUG 34-2006; Certificat de atestare fiscala eliberat de Admin.Fin.Publice din care sa rezulte lipsa datoriilor catre bugetul consolidat si Certificat de atestare fiscala eliberat de directia de specialitate din cadrul Primariei, din care sa rezulte lipsa datoriilor catre bugetul local(inclusiv pentru sedii secundare si puncte de lucru), valabile la data deschiderii ofertelor; Trecutul litigios al ofertantului; Certificat constatator(sau alte documente echivalente)privind indeplinirea ob.de activitate al contractului, administratori, sedii principale sau secundare, capitalul social.
LOT 1 si 2: Certificat de inregistrare a operatorului economic sau alt document echivalentLOT 1-Certificatul de atestare profesionala eliberat de Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri din Romania(sau alte documente echivalente pentru ofertantii straini)privind atestarea executarii de lucrari de drumuri.
LOT 1 , 2: Declaratie pe propria raspundere privind statutul de I.M.M. al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil 2007, 2008, 2009(Lot 1, 2).
2.Indicatorul "lichiditate generala"(Lot 1, 2).
3.Identificarea financiara a ofertantului(LOT 1, 2).
4.Scrisoare de bonitate bancara(LOT 1, 2).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.LOT 1: completare Formular 4"Informatii generale" din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)de minim 17.300.000 lei.LOT 2: completare Formular 4"Informatii generale" din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)de minim 2.800.000 lei.2.LOT 1 si 2: Indicatorul "lichiditate generala" la 31.12.2009 va fi cel putin egal sau mai mare de 90%.3.LOT 1 si 2-Se va completa Formularul de 37, privind identificarea financiara a ofertantului, pentru fiecare banca la care are deschise conturi ofertantul.4.LOT 1: Scrisori de bonitate bancara din care sa rezulte indeplinirea unui flux de numerar in suma de 1.300.000 lei, pentru indeplinirea contractului.LOT 2: Scrisori de bonitate bancara din care sa rezulte indeplinirea unui flux de numerar in suma de 213.000 lei, pentru indeplinirea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LOT 1, 2: Lista princ.lucr.sim.exec.in ultimii 5 ani(sept.2005-sept.2010);Listaprincipalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(sept.2007-sept.2010)de proiectare si asistenta tehnica
2.LOT 1, 2: Lista privind experienta similara
3.LOT 1, 2: Recomandare de la beneficiar privind buna-executie a lucrarilor si serviciilor
4.LOT 1, 2: Decl.privind echip.tehnice la 30.09.2010.
5.LOT 1, 2: Decl.privind personalul
6.LOT 1, 2: Informatii privind personalul tehnic si de specialitate
7.LOT 1, 2: Alte autorizatii ale personalului
8.LOT 1, 2: Inf. privind protectia mediului
9.LOT 1, 2: Inf. privind securitatea muncii si sanatatea ocup.
10.LOT 1, 2: Inf. privind subcontractantii
11.LOT 1, 2: Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.LOT 1: Completare formular si anexe nr.1, 2 : "Lista princ. lucr. de drum similare exec. in ultimii 5 ani(sept.2005-sept.2010) si"Lista princ. serv. sim.prestate in ultimii 3 ani(sept.2007-sept.2010)de proiect. si asist. teh. a infr.de transp.LOT 2: Completare Formular si anexe nr.1, 2 : "Lista princ.lucrari simil.de constr. de cladiriexec. in ultimii 5 ani(sept.2005-sept.2010)" si "Lista princ.serv.simil. prest.in ultimii 3 ani(sept.2007-sept.2010)de proiect. si asist. teh.a constr.de lucr. publice";2.LOT 1: Lista priv.exper. simil.-se prez.unul sau mai multe contr.de lucrari simil.(drumuri) cu val.de min.8.375.000 lei(fara TVA)finaliz.in ultimii 5 ani;se prez.unul sau mai multe contr.de serv.de proiect. si asist. teh. a infr.de transp. simil.(drumuri)cu val.de min.290.000 lei(fara TVA)finaliz.in ultimii 3 ani;LOT 2: Lista privind exper. simil.-se prezinta unul sau mai multe contr.de lucrari simil.(constr. civile)cu val.de min.1.360.000 lei(fara TVA), finaliz.in ultimii 5 ani;se prez.unul sau mai multe contr.de serv.de proiect.si asist.teh. pentru constr.de lucr.publ.cu val. de min. 64.000 lei(fara TVA)final.in ultimii 3 ani;3.LOT 1 si 2: Recomandari privind buna-exec.a lucr.si serv.pentru contr.similare precizate la pct.2(exp.similara).4.LOT1, 2: Completare Formular si Extras din contb. mjl.fixe sau docum. echiv.LOT1: Prez.min.: buldozer pe senile;autogreder;excav.sau buldoexcav;cil.compactor;inst.ptr.apl.emulsie bitum.;inst.prep.mixt.asf;lab.min.grd.2 sau echiv.Ptr.pr.teh.se va prez. 1 soft pr.cu lic. drum;1 soft cu lic.desenare.LOT2: min.1 macara fixa sau mob.;schela cu s=min.600mp;1 elevator;lab.min.grd.2 sau echiv.5.Compl.Form.nr.6.6.LOT1, 2: Min.urmatorii specialisti: 1 mananager proiect;1 coord. proiect.;1specialist topo;1 specialist geoteh;1sef santier ;1Resp.Teh.cu Exec;1resp.asig.calit;1resp.contr.calitatii.Se prez.docum.suport ptr.fiecare specialist.7.LOT1, 2: Compl.Form.nr.8, 7, 18;Se sol.: 1 coord.activ.san.muncii si sec.ocup.8.LOT1, 2: Compl.Form.27;prez.ISO14001 sau echiv.9.LOT1, 2: Compl.Form.26, 29.10.LOT 1, 2: Compl.Form.nr.23.11.LOT 1, 2: Compl.Form.25, Pl.calit, prez.ISO9001 sau echiv.;LOT1: Certif.conform.BA16SR174-1/2009 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de realizare proiect-LOT 1 si LOT 2
20%
Descriere:
3.
durata de executie a lucrarilor LOT 1 si LOT 2
20%
Descriere:
4.
garantia acordata lucrarilor LOT 1 si LOT 2
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 3 din 24.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local al com.Gura-Raului, Primaria com.Gura-Raului nr.566.jud.Sibiu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , observatori autorizati(reprezentanti ai BVAP-Sibiu, CRPDRP Alba)si reprezentanti desemnati de ofertanti, in baza imputernicirilor scrise ale reprez.legali ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de Finantare nerambursabila nr.C322010973400047 din 16.10.2010, incheiat intre APDRP(prin CRPDRP-Alba) si com.Gura-Raului, j.Sibiu.(PNDR-masura 322).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Doc.de atribuire(sect.I, Fisa de date-LOT1, 2);sect.2, Form.ptr.ofertanti-LOT1, 2;sect.III, doc.tehnica-LOT 1, 2 si Sect.IV, Contr.de lucr(model)-LOT1, 2 se obtin de pe site-ul: www.e-licitatie.ro, doc.anexa la Anuntul de participare prezent.Site-uri internet de unde se pot. obt.inf. privind: Legisl.fisc.: www.mfinante.ro;Leg.in dom.mediului: www.gnm.ro;Prot.muncii si cond.de munca: www.inspectum.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba-Iulia
Adresa postala:  P-ta I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea:  Alba-Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Email:  [email protected], Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34-2006 cu completarile si modificarile ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar al Primariei com.Gura-Raului
Adresa postala:  nr.566, Localitatea:  Gura-Raului, Cod postal:  577095, Romania, Tel. 0269572001, Email:  [email protected], Fax:  0269572101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer