Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lotul nr.1Uleiuri minerale si lubrifiante ;Lotul nr.2Uleiuri minerale;Lotul nr.3Vaseline


Anunt de participare (utilitati) numarul 41158/08.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, , jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0233 207173, In atentia: Ing.Florin RARUTA, Email: [email protected], Fax: 0233 2071130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lotulnr.1Uleiuri minerale si lubrifiante ;Lotul nr.2Uleiuri minerale;Lotul nr.3Vaseline
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SH Bistrita Piatra Neamt Gestiunea 10, CHE Dimitrie Leonida Stejaru-com.Pangarati, jud.Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de: Lotulnr.1-Uleiuri minerale si lubrifiante;Lotul nr.2-Uleiuri minerale"Lotul nr.3-Vaseline
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23133000-8 - Uleiuri minerale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotulnr.1-Uleiuri minerale si lubrifiante=2960 litriLotul nr.2-Uleiuri minerale =900kg.Lotul nr.3-Vaseline=2600kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 40, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 485lei in cazul care se depune oferta pentru Lot.1;55lei in cazul in care se depune oferta pentru Lot.2;260lei in cazul in care se depune oferta pentru Lot.3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale SC HIDROELECTRICA SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati cu contract notificat la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emiscu maxim30 de zile calendaristiceinainte de data limita de depunerea ofertei original sau copie legalizata;
b)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului copie;
c)Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ANAF copie;
Nota: Persoanele fizice sau juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, si dupa caz de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
d)Fisa de informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autorizare din partea producatoruluipentru livrarea produselortradusa in limba romana copie ;
b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ( similare cu produsele ce fac obiectul achizitiei ) in ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007) insotita de minim 2 recomandari din partea beneficiarilor eliberate in anii 2005-2007.Nota: Dacaun grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;
Daca este cazul: Informatii privind subcontractantii- se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor.
-In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare ,
Nota: In situatia in care se subcontracteaza o valoare mai mare de 10% din valoarea totala a contractului , subcontractantii vor completa urmatoarele documente:
Declaratie privind eligibilitatea, Informatii generale si Experienta similara.
Se va evidentia ponderea estimata din contractpe care o vor efectuasubcontractantii.
La incheierea contractului de achizitie publica , ofertantul castigator va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el sisubcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante , iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
a)Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii la producator, conform SR EN ISO 9001/2000 sauechivalentul acestuia asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 . Se va prezenta in acest sens ocopie dupa certificatul de acreditare.
b)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
135
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.02.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.02.2008 12:00
Locul: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt, Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pentru a putea fi primiti la sedinta de deschidere , delegatii firmei ofertante vorprezenta imputernicirea din partea acesteiasi actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 , Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.4641, Email: [email protected], Fax: 021-310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau-Sectia Comerciala si contencios Administrativ
Adresa postala: str. Cuza Voda, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234-513296, Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic si contencios din cadrul SH Bistrita Piatra Neamt
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra Neamt Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel.0233 207173, Email: [email protected], Fax: 0233 207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.01.2008 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer