Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOTUL 1 - AUTOSPECIALA CU TRACTIUNE 4X4 DOTATA CU ECHIPAMENTE SPECIALE,LOTUL 2 - AUTOUTILITARA CU NACELA PENTRU LUCRU LA INALTIME CU BRAT TELESCOPIC


Anunt de participare numarul 109910/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala:  STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240182, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0250731843, Adresa internet (URL):  www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LOTUL 1 - AUTOSPECIALA CU TRACTIUNE 4X4DOTATA CU ECHIPAMENTE SPECIALE, LOTUL 2 - AUTOUTILITARA CU NACELA PENTRULUCRU LAINALTIME CU BRAT TELESCOPIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: PRIMARIA MUNICIPIULUI RM. VALCEA ?Directia Administrarii Domeniului Public- Sectia Auto
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de autospeciale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOSPECIALA CU TRACTIUNE 4X4DOTATA CU ECHIPAMENTE SPECIALE - 1 BUC
AUTOUTILITARA CU NACELA PENTRULUCRU LAINALTIME CU BRAT TELESCOPI- 1BUC
Valoarea estimata fara TVA: 1, 549, 146RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este pentru lot 1- 14500lei, lot 2 -3900 lei, garantia de buna executie a contractului de 5% din valoare fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea cf. art. 44 si art. 45 din O.U.G.34/2006 actualizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratii privind neincadrarea in prevederile la art. 181.
D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (original sau copie legalizata
D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Statutul societatii sau actul constitutiv
Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Standarde de asigurare a calitatii
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 pentru producator
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 pentru ofertant
Standarde de protectia mediului
Se va prezenta certificatul ISO 14001 pentru producator
Se va prezenta certificatul ISO 14001 pentru ofertant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniBilant contabil :31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1 ? 2.420.000 lei fara TVALot 2 -666.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
-declaratie pe propria raspundere privindrespectarea normelor de sanatate si securitateain munca, in vigoare.Lot 1Cerinta minima : copii de pe unul sau mai multecontracteavand ca obiect produse similar livrate ; suma valorilor produselorlivrate, incluse in contractul prezentat de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie in suma minimade 1.215.000lei fara TVA.Lot 2Cerinta minima : copii de pe unul sau mai multecontracteavand ca obiect produse similar livrate ; suma valorilor produselorlivrate, incluse in contractul prezentat de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie in suma minimade 333.000lei fara TVA.- recomandari din partea a cel putin doi beneficiari carora l-i s-au furnizat tipul de produse supuse achizitiei.-autorizarea din partea producatorului pentru livrarea produsului/produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 10:00
Locul: Primaria municipiului Rm. Valcea, str. G-ral Praporgescu, Nr..
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Impurternicire din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-Sectia contencios administrativ
Adresa postala:  str. Victoriei, nr.22, ,Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110017, Romania, Tel. 0248624940, Fax:  0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. prez. O.U.G., despre un act al aut. contr.consid. nelegal, conf. preveder art.256^2, alin.1, lit. a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala:  str. G-ral Praporgescu, Nr. 14, Rm.Valcea, ,Localitatea:  Rm.Valcea, Cod postal:  563214, Romania, Tel. 0250731016, Fax:  0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer