Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lotul 1 ? a) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Piatra Neamt ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur. b) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Baraj Izvorul Muntelui ( Bicaz ) ? CHE Dimitrie Leonid


Anunt de participare (utilitati) numarul 135961/25.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala HidrocentraleBistrita-Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr. 13, jud Neamt, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Contracte, Tel. +40 233207141, In atentia: Nicoleta COMAN, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lotul 1 ? a) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta PiatraNeamt ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur. b) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Baraj Izvorul Muntelui ( Bicaz ) ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si returLotul 2 - Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Bacau ? CHE Lilieci si retur?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Lot 1: Serviciile de transport vor fi prestate pe rutele stabilite in caietul de sarcini.
Lot 2: Serviciile de transport vor fi prestate pe ruta stabilita in caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 202, 594.8 si 405, 566.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lotul 1 - Contract subsecvent anul I cu o valabilitate de 12 luni. Lotul 1 - Contract subsecvent anul II cu o valabilitate de 12 luni. Lotul 2 - Contract subsecvent anul I cu o valabilitate de 12 luni. Lotul 2 - Contract subsecvent anul II cu o valabilitate de 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1a) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta PiatraNeamt ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur
b) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Baraj Izvorul Muntelui ( Bicaz ) ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur
Lotul 2Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Bacau ? CHE Lilieci si retur?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1a) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta PiatraNeamt ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur
b) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Baraj Izvorul Muntelui ( Bicaz ) ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si returLotul 2Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Bacau ? CHE Lilieci si returCantitatea serviciilor prestate este mentionata inCaietele de sarcini anexate.Cantitatile minime si maxime estimate de servicii ce vor fi prestate in baza acordului-cadru sunt:
Lotul 1a) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta PiatraNeamt ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur: minim 35.040 km ? maxim 70.080 kmb) Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Baraj Izvorul Muntelui ( Bicaz ) ? CHE Dimitrie Leonida ( Stejaru ) si retur: minim 11.976 km ? maxim 23.952 kmLotul 2 - Servicii de transport terestru specializat de pasageri pe ruta Bacau ? CHE Lilieci si retur minim 17.964 km ? maxim 35.928 km
Valoarea estimata fara TVA: intre 202, 594.8 si 405, 566.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 ? 5.978, 16 lei (2.989, 08 lei IMM)Lotul 2 ? 2.133, 17 lei (1.066, 58 lei IMM)TOTAL Garantie de participare: lotul 1 + lotul 2 =8.111, 33 lei (4.055, 66 lei IMM), in cazul depunerii de oferta pentru ambele loturi. Valab. garantiei de participare 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorConstituire: Garantia de participare se va constitui conform conform tuturor optiunilor art. 86 alin (1) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare in situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare respectiv In cazul prevazut la art. 278^1 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare: ART. 278^1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: ?In cazul depunerii de oferta pentru Lotul 1 va retine suma de2.989, 08 lei?In cazul depunerii de oferta pentru Lotul 2 va retine suma de 1.066, 58 lei?In cazul depuneriide ofertapentru ambele loturi va retine suma de 4.055, 66 leiIn masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5 % (pentru intreprinderile mici si mijlocii, 2, 5%), din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Garantia de buna executie se poate constitui: In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare (maxim 5.000, 00 lei) se accepta constituirea garantiei de buna executie prin depunerea la casierie a sumei in numerar.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.2 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Incadrarea la art 181 lit. a), c^1) si d)din OUG nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr.3. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 4. 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ ter? sus?inator - daca este cazul.Se va completa Formularul nr. 5
Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante:
-Constantin Romica GRIGORIU - Director
-Costica NECHITA, Director adj. Economic ?i Comercial
-Nicoleta COMAN - Sef Serviciul Contracte
- Catalina Ioana Nechita PIPIRIGEANU - Consilier Juridic-Florin RARUTA ? Serviciul Contrate, responsabil procedura
-Mihai Ghelase ? Sef Birou Administrativ
5. Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.Se va completa Formularul nr. 6. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine
Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autorita?ii contractante.
2.Licenta comunitara pentru transportul rutier public de persoane emisa de ARR. Ofertantii vor prezenta licenta comunitara pentru transportul rutier public de persoane emisa de ARR aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Sevacompleta Formularul nr.7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindpricipalele prestari de servicii, efectuate in ultimii 3 ani.?Se va completa Formularul nr. 8
Pentru Lotul 1: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, minim o prestare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor recomandari/documente constatoare emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar. (minim o recomandare/document constatator)
Pentru Lotul 2: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, minimo prestare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor recomandari/documente constatoare emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar. (minim o recomandare/document constatator).
Documentele pot fi depuse in original/ copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Informatii privind asigurarea cu autovehicule specifice transportului rutier de persoane
Ofertantii vor face dovada ca dispune de autovhicule pentru transport pasageri specifice pentru fiecare tip de serviciu prestat, avand cel putin numarul de locuri precizate in caietul de sarcini.
Se va completa Formularul nr. 14
Se vor prezenta .
a)Copii ( conforme cu originalul ) ale actelor de identitate si certificatul de inmatriculare ale fiecarui autovehicul.
b)Copia conforma cu originalul a licentei comunitare emisa de ARR pentru fiecare autovehicul prezentat aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.
Informatii privind detinerea de asigurare pentru calatori si bagaje.
Ofertantii vor depune o declaratie privind faptul ca in situatia in care va fi declarat castigator acesta va incheia asigurarea in cauza, cu valabilitatea pentru intreaga perioada de derulare a contractului subsecvent pentru anul 1 si ulterior pentru perioada de derulare a contractului subsecvent pentru anul 2.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
Lista se va intocmi conform fomularului nr. 9In acest caz se vorprezenta si acordurile de subcontractare, conform formularului nr. 10
La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune.
Autoritatea Contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere (Formular nr.11), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata.Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.
-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.-Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2938
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra Neamt - Str. Lt. Draghiescu nr. 13.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat casubcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conf. art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004: "IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia dereducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comercialacare nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) dinLegea nr. 346/2004. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A.- Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer