Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lotul 1: Inlocuire LES 20KV ORAS II (intre PTCZ 1796 Spital Caritas si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud. Teleorman; Lotul 2:Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1263 Izbiceanu si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud. Teleorman; Lotul 3: Reparatie LES


Anunt de participare (utilitati) numarul 96831/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA OLARIU, Tel.0372523256, Email: [email protected], Fax: 0372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lotul 1: Inlocuire LES 20KV ORAS II (intre PTCZ 1796 Spital Caritas si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud. Teleorman; Lotul 2: Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1263 Izbiceanu si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud. Teleorman; Lotul 3: Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1656 Oituz si PTCZ 1767 Macu II), jud. Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: Inlocuire LES 20KV ORAS II (intre PTCZ 1796 Spital Caritas si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud. Teleorman;Lotul 2: Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1263 Izbiceanu si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud.Teleorman;Lotul 3: Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1656 Oituz si PTCZ 1767 Macu II), jud. Teleorman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Inlocuire LES 20KV ORAS II (intre PTCZ 1796 Spital Caritas si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud. Teleorman;Lotul 2: Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1263 Izbiceanu si PTCZ 1605 Liceul Economic), jud.Teleorman;Lotul 3: Reparatie LES 20KV (intre PTCZ 1656 Oituz si PTCZ 1767 Macu II), jud. Teleorman
Valoarea estimata fara TVA: 341, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru lotul 1:1500 leiGarantia de participare pentru lotul 2:1400 leiGsrantia de participare pentru lotul 3:3600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Palta se va face din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind inexistenta starii de faliment, certificate constatatoare privind obligatiile de plata catre bugetul de stat si bugetul local, cazier judiciar al administratorului societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru lotul 1: minim 113000 lei, pentru lotul 2: minim 108000 lei, pentru lotul3: minim 294000 lei.
prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008 vizat de Administratia Financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
incheierea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte ce au avut ca obiect executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de :
pentru lotul 1:34000 lei, pentru lotul 2:32000lei, pentru lotul3:88000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 12:00
Locul: SC CEZ Distributie SA, strN Titulescu nr 187, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEADEAPEL
Adresa postala: str Brestei nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ Distributie SA
Adresa postala: str N Titulescu nr 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel.0372523256, Fax: 0372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer