Licitatie Publica - Lotul 1: Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare-Etapa 2 si Lotul 2: Laborator Practica Studenti L12, Corp Central si Corp Legatura
Anunt de participare numarul 103219/03.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante, Rectorat, Tel. 0268 413000 int 186, 508, In atentia: Prof.univ.dr.ing. Ion VISA, Email: [email protected], Fax: 0268 410525, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lotul 1: Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare-Etapa 2 siLotul 2: Laborator Practica Studenti L12, Corp Central si Corp Legatura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Brasov, Zona Bartolomeu, Str. Institutului nr.10, Parcele cadastrale 159/A1168/1 si 156/A1170, Jud Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de inchideri exterioare, finisaje interioare si exterioare, instalatii sanitare, instalatii electrice, incalzire, Lucrari de structura metalica si inchideri exterioare conform caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
45440000-3-Lucrari de vopsitorie si de montare de geamuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Lucrari de inchideri exterioare, finisaje interioare si exterioare, instalatii sanitare, instalatii electrice, incalzire pentru 11 cladiri de laboratoare; Lotul 2: Lucrari de inchideri exterioare, finisaje interioare si exterioare, instalatii sanitare, instalatii electrice, incalzire pentru laborator practica studenti L12; Lucrari de structura metalica si inchideri exterioare la corp central si corp legatura
Valoarea estimata fara TVA: 26, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplimentare/similare in conformitate cu art 122 literele i si j din OUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 360.000 lei-lotul 1 si 160.000 lei-lotul 2 cu scrisori de garantie de participare sau OP-uri, Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lotul 1: FonduriFEDR (76, 7%) si de la bugetul national (23, 3%), numar contract 11/01.03.2009, cod proiect 123, cod SMIS 2637 si venituri propriiLotul 2: buget si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform prevederilor art 44 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 la care se ataseaza certificate de atestare fiscala ANAF si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constator emis de Registrul Comertului, cazier judiciar administator(i), cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde este aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009); Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009; Asigurarea riscului profesional : ofertantul va face dovada ca are acces, sau deja are, linii de credit confirmate de catre banci, sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie de minim 3.000.000 lei pentru 3 luni;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofetantului in ultimii 3 ani trebuie sa fie pozitiva; Cifra de afaceri medie este egala sau mai mare de 4.000.000 euro; Cash-flow de executie a lucrarilor pentru 3 luni, in valoare de minim 3.000.000.lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani; Fise de informatii privind experienta similara; Recomandari din partea beneficiarilor finali, Certificare ISO 9001sau similar in termen de valabilitate; Certificare ISO 14001 sau similar in termen de valabilitate; Certificare OHSAS 18001 sau similar ; Lista cu echipamente si utilaje; Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimele 36 luni; Asigurarea cu personal de specialitate; Lista cu personalul alocat pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind subcontactantii si partile din contract indeplinite de subcontractanti; Acordurile de subcontractare ( daca este cazul_; Acordul de asociere (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Lotul 1: Minim 1 contract de lucrari similare, finalizat (activitati la obiective majore), a carui valoare sa fie de minim 16.000.000 lei fara TVA, Lotul 2: Minim 1 contract de lucrari similare, finalizat (activitati la obiective majore), a carui valoare sa fie de minim 6.000.000 lei fara TVA, .b) Minim un contract de lucrarifinalizat din cele prezentate conform subpct a) derulat din fonduri publice sau fonduri europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S107-162341 din 04.06.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Cladirea Rectorat, Bdul Eroilor Nr 29, Etaj 1, Sala Senatului,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Lotul 1: din proiectul ?Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare: Produse High Tech pentru Dezvoltare Durabile?, finantat prin Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice, Axa 2, din fonduriFEDR (76, 7%) si de la bugetul national (23, 3%), numar contract 11/01.03.2009, cod proiect 123, cod SMIS 2637
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500003, Romania, Tel. 0268/41.41.41, Email: [email protected], Fax: 0268/47.51.46, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic-Contencios
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Tel. 0268413000 int 120, Email: [email protected], Fax: 0268410525, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 10:41