Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LOTUL 1 Studiu hidrologic la traversarea apelor de catre LEA 220/400kV din Judetele Prahova si Dambovita LOTUL 2 Studiu hidrologic pentru obtinerea autorizatiilor de gospodarirea apelor la statiile: Brazi-Vest, Stalpu si Turnu Magurele


Anunt de participare (utilitati) numarul 60669/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan Cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021 201.63.17, Email: [email protected], Fax: 021 317.23.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LOTUL 1 Studiu hidrologic la traversarea apelor de catre LEA 220/400kV din Judetele Prahova si Dambovita LOTUL 2 Studiu hidrologic pentru obtinerea autorizatiilor de gospodarirea apelor la statiile: Brazi-Vest, Stalpu si Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: LOTUL 1 Judetele Prahova si Dambovita LOTUL 2 statiile: Brazi-Vest, Stalpu si Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL 1 Studiu hidrologic la traversarea apelor de catre LEA 220/400kV din Judetele Prahova si Dambovita LOTUL 2 Studiu hidrologic pentru obtinerea autorizatiilor de gospodarirea apelor la statiile: Brazi-Vest, Stalpu si Turnu Magurele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 Studiu hidrologic la traversarea apelor de catre LEA 220/400kV din Judetele Prahova si Dambovita LOTUL 2 Studiu hidrologic pentru obtinerea autorizatiilor de gospodarirea apelor la statiile: Brazi-Vest, Stalpu si Turnu Magurele
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lotu 1 - 2200 RONLotul 2 - 1800 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cazier judiciar al conducatorului societatii/ declaratie prin care ofertantul dovedeste ca nu seregaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 (Formular 12A) si Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, prin care ofertantul dovedeste ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art.181 a, b, si d din OUG 34/2006;
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, pana la data de 31.07.2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.2 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Ofertantii trebuie sa prezinte:
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(Formular 12F); Prestarile de servicii se confirma prin prezentareade certificate/recomandari/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari de buna executie (recomandari) /confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
2. Declaratie referitoare la dotarea tehnica utilizata pentru indeplinirea contrectului;
3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria ST Bucuresti. Documentatia de atribuire se elibereaza in urma unei solicitari anterioare transmise prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 11:00
Locul: Sediul ST Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitatea de participant la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-108 sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art 272 si 280 alin. 5 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic al S.T. Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021/201.62.35, Email: [email protected], Fax: 021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer