Licitatie Publica - Lotul 1 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivele de investitii realizare cladire centrul zonal de interventie Slobozia Judetul Ialomita Lotul 2 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivul de investitii, retehnologiz
Anunt de participare (utilitati) numarul 50449/21.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021 2016317, Email: [email protected], Fax: 021 3172300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lotul 1 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivele de investitii realizare cladire centrul zonal de interventie Slobozia Judetul Ialomita Lotul 2 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivul de investitii, retehnologizare statia electrica 400/110/20kV Gura Ialomitei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lotul 1 Slobozia Judetul IalomitaStatia electrica 400/110/20 kV Gura Ialomitei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivele de investitii realizare cladire centrul zonal de interventie Slobozia Judetul IalomitaLotul 2 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivul de investitii, retehnologizare statia electrica 400/110/20kV Gura Ialomitei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74313100-7 - Servicii de inspectie tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivele de investitii realizare cladire centrul zonal de interventie Slobozia Judetul IalomitaLotul 2 Verificarea executiei lucrarilor de constructii la obiectivul de investitii, retehnologizare statia electrica 400/110/20kV Gura Ialomitei
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lotul 1 840 RONLotul 2 3000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Certificat constatator de la Oficiul comertului si cazier judiciar prin care ofertantul dovedeste ca nu se regaseste in nici una din situatiile prevazute la art.180 si 181 a), b), si d) din OUG 34/2006;
2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat pana la data de29.02.2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente2. Ofertantii trebuie sa prezinte fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala cu 150000 RON, pentru Lotul 1 si respectiv 600000 RON pentruLotul2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte dovada ca in ultimii trei ani au indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect executarea unui serviciu similar.
Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte recomandarea din partea beneficiarului aferenta serviciilorsimilare invocate, cuprinzind cel putin urmatoarele aspecte:
a) obiectul contractului si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv:
b)daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate:
- neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale serviciilor din vina prestatorului;
- receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.2 Ofertantii/candidatii trebuie sa prezinte declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitatenumarul si pregatirea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si alte copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza.
Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor de conducere responsabile direct cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini , ,cheie in indeplinirea contractului, precum si de copii ale autorizatiilor si atestatelor profesionale in cauza.Se solicita vechime minim 3 ani pentru dirigintele de santier, autorizatcategoria B pentru : -constructii civile, industriale(energetice), inclusiv arhitectura,
-instalatii aferente constructiilor (electrice, sanitare, termo, gaze)
-drumuri ( drumuri interioare din beton pentru trafic greu, alei pietonale dinbeton)Orice abatere de la normele si standardele de calitate a lucrarilor , trebuie identificata si rezolvata cu maxima operativitate, in acest sens impunandu-se cerintele minime de mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria ST Bucuresti. Documentatia de atribuire se obtine in urma unei solicitari transmise prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 11:00
Locul: Sediul ST Bucuresti Sos. Stefan Cel Mare nr. 1A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitatea de participant la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107 - 108 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.021/332.35.64, Email: [email protected], Fax: 021/332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier Juridic al ST Bucuresti
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr.1A Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021/201.62.35, Email: [email protected], Fax: 021/317.23.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 13:42