Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lotul I : Proiectarea si executia lucrarilorInstalatie solara pentru completarea sistemului clasic de obtinere a apei calde menajere la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, Lotul II: Proiectarea si executia lucrarilor Instalatie solara pe


Anunt de participare numarul 94888/24.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0357731100, In atentia: Marian Olariu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lotul I : Proiectareasi executia lucrarilorInstalatie solara pentru completarea sistemului clasic de obtinere a apei calde menajere la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad, Lotul II: Proiectareasi executia lucrarilor Instalatie solara pentru completarea sistemului clasic de obtinere a apei calde menajere la Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru Persoanele cu Handicap Neuropshic Petris
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: -Lotul I: Municipiul Arad
-Lotul II: Comuna Petris
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul I - Proiectarea si executia unei instalatii solare pentru producerea apei calde menajere, in conditii de eficienta la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad
Lotul II - Proiectarea si executia unei instalatii solare pentru producerea apei calde menajere, in conditii de eficienta la Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru Persoanele cu Handicap Neuropshic Petris
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I - Proiectarea si executia unei instalatii solare pentru producerea apei calde menajere, in conditii de eficienta la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Arad.
Cantitatea zilnica de ACM produsa in conditii optime de functionare = 70 mc/zi
Cantitatea de energie medie anuala produsa de panouri = 781 Mwh
Panourile se vor monta pe o structura metalica cu inaltimea de 3, 2-5, 8 m de la sol.
Lotul II - Proiectarea si executia unei instalatii solare pentru producerea apei calde menajere, in conditii de eficienta la Centrul de Recuperare si Reabilitare pentru Persoanele cu Handicap Neuropshic Petris.
Cantitatea zilnica de ACM produsa in conditii optime de functionare = 3, 52 mc/zi
Cantitatea de energie medie anuala produsa de panouri = 35 Mwh
Valoarea estimata fara TVA: 2, 989, 661RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.04.2010 pana la 21.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 34.000 lei, lotul I; 2.500 lei, lotul II.Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea totala a contractului de executie, fara TVA, separat pentru fiecare lot;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul pentru mediu si buget propriu C.J.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Respectarea conditiilor prevazute in contractul cadru de finantare nerambursabila incheiat intre Consiliul Judetean Arad si Administratia Fondului pentru Mediu.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 1; - Fisa de Informatii generale formular 2;
-Declaratia privind eligibilitatea - Formular 3, Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 181 din OUG 34/2006, actualizata - Formular 4, -Declaratia privind indeplinirea cerintelor prevazute la art.14 alin.2) lit.d. din Ghidul de finantare- Formular4A, Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, -Certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru Mediu, eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev.art.182 din OUG nr.34/2006, actualizata.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: Certificat constatator emis de ORC;
-Codul de inregistrare eliberat de ORC; Pt. persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, inregistrate si vizate de catre organele competente, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate trebuie sa fie de minim: 2.800.000 lei pentru lotul I.-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate trebuie sa fie de minim: 250.000 lei pentru lotul II.Valoarea indicatorului -Lichiditate generala- sa fie de minim 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa Experienta similara formular nr.5;
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular nr. 7.-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formular nr.8;
-Ofertanti vor prezenta (in copie) Contractele similare aferente proiectelor/lucrarilor sus mentionate din care sa reiasa valoarea acestora;
-Ofertanti vor prezenta Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor proiectelor/lucrarilor sus mentionate si recomandari scrise ale beneficiarilor de proiecte/lucrari similare executate cu calificativul foarte bine; Formular nr9-Informatii privind obligatiile contractuale in curs.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formularul nr. 10;Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului Formularul nr. 11, Pentru intreaga echipa se solicita dovada contractului de munca sau copie de pe cartea de munca, declaratie de disponibilitate formularul nr. 12 si daca este cazul contracte/conventii de colaborare pt restul personalului.
Personal minim solicitat trebuie angajat cel putin pe perioada minima de executie a lucrarilor.Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari Formular nr. 13; declaratie pe proprie raspundere - Formularul nr. 14A, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 9001-Se va completa o declaratie respecarea masurilor de protectie a muncii - Formularul 15, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora Formularul nr. 16, insotit de acordurile de subcontractare - Formular nr. 16A; acord de asociere Formularul nr. 17, declaratiecare confirma ca indeplineste cerintele de calificare -Formularulnr. 18.
Datorita spatiului limitat va rugam sa consultati in detaliu cerintele fisei de date si a caietului de sarcini.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 2 contracte similare de proiectare lotul I. -minim 1 contract similar de proiectarelotul II.-minim 5 contracte similare de executie a caror valoare totala sa fie de minim 205.000 lei, fara TVA -50.000 euro, lotul I, -minim 1 contract similar de executie in valoare totala de minim 82.000 lei, fara TVA - 20.000 euro lotul II.Pt.proiectare: dovada ca are ca personal angajat cel putin un inginer de instalatii si unul de constructii, cu vechimea in proiectare mai mare de 5 ani.Pt.executie: dovada ca are ca personal angajat: -Un coordonator de proiect, inginer instalatii, un inginer autorizat ISCIR in domeniul efectuarii de examinari, verificari si investigatii tehnice in vederea evaluarii starii tehnice si intocmirii studiilor privind stabilirea conditiilor de functionare remanente la conducte de abur si apa fierbinte conform PT C10/1-2003 precum si la instalatiimecanice sub presiune conform PT C4/1-2003 ; -un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare;
-un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile, industriale, agricole si miniere de suprafata;un inginer responsabil tehnic cu executia in domeniile constructii civile, industriale, agrozootehnice, constructii edilitare si de gospodarie comunala;minim 4 sudori angajati, autorizati ISCIR in domeniul sudurii oxiacetilenice si electrice cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minim 5 ani;cerinta minima sudorii trebuie sa fie angajatii ofertantului;minim 4 angajati specializati instalatori de catre cel putin 2 furnizori sau producatori de echipamente si instalatii de energii alternative(pt panouri si pt restul instalatiei) pentru montajul acestora cerinta minima sudorii trebuie sa fie angajatii ofertantului, - durata de garantie trebuie sa fie de cel putin 3 ani pentru sistem, - durata de garantie trebuie sa fie de cel putin 10 ani pentru panourile solare. Datorita spatiului limitat va rugam sa consultati in detaliu cerintele fisei de date si a caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Randament panouri
25%
Descriere:
3.
Durata de implementare a instalatiei (proiectare si executie)
5%
Descriere:
4.
Media timpului de buna functionare panouri
9%
Descriere:
5.
Media timpului de buna functionare grupuri pompare
11%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.06.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2010 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor prezenta imputerniciri de reprezentare si copie dupa cartea de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Datorita spatiului limitat de la sectiunea "III.2.3) Capacitatea tehnica"va rugam sa consultati in detaliu cerintele fisei de date si a caietului de sarcini.Durata contractului de achizitie publica: perioada asumata pentru finalizarea si predarea proiectului tehnic nu poate depasi 30 zile de la data contractului, urmand ca termenul de executie al lucrarii sa nu depaseasca data de 21.10.2010.Ofertele ce prevad un termen de executie mai mare vor fi respinse ca neconforme. 21.04.2010 - 21.10.2010 este durata estimata a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: BD.GEN.V.MILEA, NR.2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310003, Romania, Tel.0357731100, Email: [email protected], Fax: 0357731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer