Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lotul I: Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti, in zona municipiului Urziceni, jud. Ialomita-Etapa I si Lotul II: Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomi


Anunt de participare numarul 52371/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel.0238725447, In atentia: Dl. ing. Iorgulescu Emanuel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238427237
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lotul I: Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti, in zona municipiului Urziceni, jud. Ialomita-Etapa I si Lotul II: Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti, sectorul Slobozia Tandarei, jud. Ialomita-Etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lotul I: raul Ialomitasiafluenti, localitatile Urziceni, Dridu, Ion Roata, jud. Ialomita;Lotul II: raulIalomitasi afluenti, localitatea Tandarei, jud.Ialomita;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I: -Amenajare rau Ialomita-suprainaltare dig Ion Roata, aparare mal Ion Roata, aparare mal zona Dridu;
-Echipamente hidromecanice subtraversari si goliri de fund Cotorca si Valea Plopii;
-Amenajare Valea Cotorca redimensionare dig, reabilitare sistem descarcare, decolmatare canal derivatie;
-Amenajare Valea Plopii prin refacere pereu ac. Plugari, reabilitare sistem golire si decolmatare canal evacuare ac. Plugari, refacere subtraversare Manasia.Lot II:
-Suprainaltare parapet beton;
-Suprainaltare dig de pamant;
-Consolidari de mal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243510-0 - Diguri de aparare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Lotul I: Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti, in zona municipiului Urziceni, jud. Ialomita-Etapa I si Lotul II: Punerea in siguranta a lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor pe raul Ialomita si afluenti, sectorul Slobozia Tandarei, jud. Ialomita-Etapa I
Valoarea estimata fara TVA: 15, 555, 927.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.07.2008 pana la 31.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : Lotul I 122 000 RON ; Lotul II - 111 000 RON ;Garantia de buna executie :5% din valoarea (fara TVA) a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila actiuni externe ale CE - acordata in programul PHARE 2005-CES, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare/certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea unitatii original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Bilantul contabil la data de 31.12.2007, Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) si trebuie sa se incadreze peste procentul de 30%; Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) si trebuie sa se incadreze peste procentul de 100%; Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficari/clienti se solicita denumirea contractului, beneficiarul, valoarea contractului, din care in anul 2008; Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: Lotul I: 11010000 RON (fara TVA)Lotul II: 10000000 RON (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fise de experienta similara, insotite de recomandarea din partea beneficiarului; Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si efectivele medii anuale ale personalului angajat (inclusiv CV) si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Lista cuprinzand subcontractantii, Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001; Standarde de protectia mediului ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare in valoare de minim: Lotul I: 2400000 RON (fara TVA)Lotul II: 2220000 RON (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
155/14.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria unit. sau OP in cont RO36TREZ1665025XXX006016 Buzau, printr-o scrisoare de intentie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2008 11:00
Locul: Directia Apelor Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Localitatea: Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire emisa de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Obiectivul de investitii este finantat prin finantare nerambursabila actiuni externe ale Comunitatii Europene -acordata in cadrul Programului PHARE-CES, Schema de finantare Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi, propunerea financiara si tehnica se va face separat pentru fiecare dintre loturi. Se vor incheia 2 (doua) contracte de achizitie publica, cate unul pentru fiecare lot.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Emil Zolla, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal [art. 272, alin.(3), din OUG nr. 34/2006, OUG nr. 94/2007]
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Buzau-Ialomita Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel.0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer