Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lubrefianti


Anunt de participare numarul 138138/10.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerare-Mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Lazar Constantin, Fax: +40 230521783
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerare-Mecanizare, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lubrefianti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Suceava-magazia atelierului de reparatii Gura Humorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
uleiuri motor, uleiuri transmisie, uleiuri hidraulice, vaselina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134100-8 - Ulei Diesel (Rev.2)
09211100-2-Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
09211610-0-Lichide pentru uz hidraulic (Rev.2)
09211650-2-Lichid de frana (Rev.2)
09221100-5-Vaselina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
31 tone ulei diverse specificatii 2315 kg vaselina
Valoarea estimata fara TVA: 350, 362RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este de 7007 lei. Modul de constituire: virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 iar din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006); OP(cont deschis laBRD-Suceava cod IBANRO41BRDE340SV10287103400 ; cod fiscal RO 1590120) confirmat de banca; depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Suma ce se va retine in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 3503.62 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. - prin ordin de plata (cont deschis laBRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400) - prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei. c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul F3 din Anexa Formulare) - Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul DirectieiSilvice Suceava: Ing.Sorin Ciobanu-director, Ec.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.George Celsiedirector comercial, Teh.Petrisor Romeo- birou regenerare mecanizare, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic, Ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, care saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Ofertantii care prezinta certificatul cu datoriineesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala solicitat. Persoane juridice/fizice romanePrezentarea acestor documente la data si ora limita de deschidere a oferetelor reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila . Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate( CODUL CAEN )-obiectul procedurii de achizitie.Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Prezentarea acestor documente la data si ora limita de depunere a oferetelor reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila .
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind cifra medie de afaceri globala Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 700.000 lei
e va complete si depune formularul B din sectiunea FORMULARE-in original Se va prezenta si depune: orice documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afacere a anului 2009, 2010 2011 (bilantul contabil sau alte documente relevante).Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse. cerinta minima : cel putin un contract in baza carora au fost efectuate livrari de produse similare in valoare de minim 300.000 lei
Completarea Formularului nr. 12 D din Anexa Formulare. - Recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse similare, din care sa rezulte modul de indeplinire a livrarilor respective, cantitati sau valori si perioade de livrare.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Cerinta nr.2 Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare
Completarea Formularului nr. 12 H din Anexa Formulare. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Mostre din fiecare categorie de produs ofertat : Ofertantii trebuie prezinte in cadrul procedurii mostre ale produselor ofertate, executate in confomitate cu prevederile caietului de sarcini. Ofertantii nu au posibilitatea de a prezenta mostre doar pentru o parte din produsele descrise in caietul de sarcini, urmand a completa acestea ulterior. Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal la magazia atelierului de reparatii Gura Humorului, pina la data limita de depunere a ofertelor, insotite de preoces verbal de predare-primire.
Toate mostrele vor fi stampilate cu stampila ofertantului, pentru a face usor identificarea acestora. Mostrele depuse de ofertantul care va fi declarat castigator vor ramane in proprietatea Directiei Silvice Suceva cu titlu gratuit. Pentru ofertantii declarati necastigatori, mostrele se vor ridica de catre acestia dupa ridicarea /restituirea garantiei de participare si semnarea contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator.
Prezentarea acestor mostre reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Neprezentarea unei mostre pentru produsele solicitate prin caietul de sarcini duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Nota : Lista cu mostrele care trebuiesc depuse este postata la capitolul DOCUMENTATIE
Mostrele vor fi insotite obligatoriu de certificate de omologare emise de RAR sau de alte entitati similare din CE ( in traducere legalizata in limba romana)
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Certificat privind implementarea sistemului calitatii - ISO 9001-2008
documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria SR-EN-ISO 9001:2008 (sau echivalent) ? la ofertantul produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
20%
Descriere: termen de livrare a produselor in urma unei note de comanda
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). Anuntul pentru licitatia electronica se va publica pe SEAP dupa terminarea etapei de evaluare a ofertelor. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de reofertare ? PRETUL OFERTEI licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbuntatit : DA ofertantii pot vedea cea mai buna oferta : DA ofertantii pot vedea numarul de participanti inscris la licitatie : DA se va utiliza pasul de licitatie : NU Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze : licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; operatorii participanti trebuie sa fie inregistrati si sa detina certificat de acces in SEAP informatii disponibile pentru conectare si inregsitrare la : http: /www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 12:00
Locul: sediul DS.Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reperezentant autorizat al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte aflate pe primul loc prezinta acelasi pret in urma desfasurarii licitatiei electronice se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele prevazute de art. 256^2, alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006, respetiv 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6 , ,Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer