Licitatie Publica - lubrefianti
Anunt de participare numarul 148599/19.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou mecanizare, ,Tel. +40 230217685, In atentia: Ing.Stasiuc Iulian, ,Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lubrefianti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocolul Silvic Gura Humorului-magazia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare de uleiuri motor, uleiuri transmisie, uleiuri hidraulice, vaselina si antigel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
09211610-0-Lichide pentru uz hidraulic (Rev.2)
09211650-2-Lichid de frana (Rev.2)
09221100-5-Vaselina (Rev.2)
24951311-8-Produse antigel (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30567 litri ulei diverse specificatii, 2268 kg vaselina, 2544 l antigel
Valoarea estimata fara TVA: 520, 853RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10400 lei. Contul AC: cont deschis la BRD-Suceava, cod IBANRO41BRDE340SV10287103400. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare : minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: conform Art. 86 din HG 925/2006. In conformitate cu prevederile art. 87, din HG nr. 925/2006, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia ; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ; Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA). *Contractul se va derula dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F3; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F4; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastru director tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Stasiuc Iulian- birou mecanizare, ing.Lazar Constantin responsabil
duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru
conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la
respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind cifra medie de afaceri globala Cerinta minima
obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri
medie, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 1.040.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va complete si depune formularul B din sectiuneaFORMULARE-in original Se va prezenta si depune: oricedocumente relevante ale operatorilor economici din care sarezulte cifra de afacere a anului2010, 2011 2012 (bilantul contabilsau alte documente relevante).Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Prezentarea acestor documentereprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce larespingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii
trei ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente
edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de
produse. cerinta minima : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul a cel putin1 contract, max. 2 contracte a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min.520000 LEI insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar
Cerinta nr.2 Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele,
instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare
Mostre din fiecare categorie de produs ofertat : Ofertantii trebuie prezinte in
cadrul procedurii mostre ale produselor ofertate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei . Ofertantii nu au posibilitatea de a prezenta
mostre doar pentru o parte din produsele descrise in caietul de sarcini,
urmand a completa acestea ulterior. Mostrele se vor preda pe baza de
proces verbal la magazia atelierului de reparatii Gura Humorului, pina la
data limita de depunere a ofertelor, insotite de preoces verbal de predareprimire.
Toate mostrele vor fi stampilate cu stampila ofertantului, pentru a face usor
identificarea acestora.Pentru ofertantii declarati necastigatori, mostrele se vor ridica de catre
acestia dupa ridicarea /restituirea garantiei de participare si semnarea
contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator.
Prezentarea acestor mostre reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa
lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Neprezentarea unei
mostre pentru produsele solicitate prin caietul de sarcini duce la respingerea
ofertei ca inacceptabila.
Certificat privind implementarea sistemului calitatii - ISO 9001-2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului nr. 12 D din Anexa Formulare. -Recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare dinpartea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari deproduse similare, din care sa rezulte modul de indeplinire alivrarilor respective, cantitati sau valori si perioade delivrare.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerintaminima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.Completarea Formularului nr. 12 H din Anexa Formulare.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.- Mostre din fiecare categorie de produs ofertat: Ofertantii trebuie prezinte incadrul procedurii mostre ale produselor ofertate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitieiAtestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului sau orice alt document echivalent. Se accepta si ofertanti pentru care auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu zisa. NOTA : Nu se accepta adeverinte eliberate de organisme competente pentru ofertantii care sunt in curs de obtinere a certificatului ISO 9001/2008 sau echivalent decat in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
25%
Descriere: - Termenul de livrare se va exprima in ore;Termenul de livrare se calculeaza din momentul primirii comenzii de la beneficiar pana in momentul in care marfa comandata ajunge la beneficiar;
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). Anuntul pentru licitatia electronica se va publica pe SEAP dupa terminarea etapei de evaluare a ofertelor. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de reofertare ? PRETULOFERTEI licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbuntatit : DA ofertantii pot vedea cea mai buna oferta : DA ofertantii pot vedea numarul de participanti inscris la licitatie : DA se va utiliza pasul de licitatie : NU Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze : licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare; operatorii participanti trebuie sa fieinregistrati si sa detina certificat de acces in SEAP informatii disponibile pentru conectare si inregsitrare la : http: /www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2014 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2014 10:00
Locul: sediul Directiei Silvice Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant imputernicit al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca pe primul loc sunt mai multe oferte cu punctaj egal, se va alege castigatoare oferta cu pretul cel mai mic. Daca si preturile sunt egale, se va alege castigatoare oferta care are punctajul cel mai mic la factorul de evaluare termen de livrare.Daca si teremenele de livrare sunt egale , in acest caz ofertantilor care au prezentat aceste oferteli se va solicita de a depune o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are cel mai mic pret ofertat si implicit cel mai mare punctaj.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art 256^ din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1 Mai NR.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2013 00:36