Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Luc. de refacere canalizare menajera a localitatilor com. lUpeni si statia de epurare-proiect calamitat de inundatii


Anunt de participare numarul 34203/27.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lupeni Jud. Harghita
Adresa postala: Lupeni, str. Principala, nr. 566, jud.Harghita, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 537165, Romania, Punct(e) de contact: Sinka Marta, Tel.0266-248104, Email: [email protected], Fax: 0266-248212
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administartia publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Luc. de refacere canalizare menajera a localitatilor com. lUpeni si statia de epurare-proiect calamitat de inundatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com. Lupeni - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacere reteaua de canalizare 2477 m , refacere statii de pompare 5 buc, construi: de pompare 1 buc, curatire si spalare camine si conducte pe o lungime de 11787 m, ref. subtraversari si supratraversari lucr. reparatii int. si ext. statia de epuare, inst. automatizare si comanda, drum de acces.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I. Proiectare
Lot. II. Execeutie de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 959, 867.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2007 pana la 30.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 RONGarantia de buna executie: 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finatare din programul SAPARD Masura 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
O forma de asociere legalizata. La subcontractare se vor prezenta partile subcontractante si datele de identificare ale subcontractantilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inmatriculare si certificat constatator ORC, statut si act constitutiv
Certificat privind indeplinirea datoriilor fiscale
Declaratii de eligibilitate conf. art. 180 si 181 din OUG 34/2006
Cazier juducuar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil auditat pe anul 2006
Lichiditate generala
Solvabilitate patrimoniala
Capacitate financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Situatia financiara obligatoriubilant pozitiv pe anul 2006Minim 100%Minim 30%Sustinerea financiara a lucrariiiprocent de minim 35%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in lucrari similareAsigurare calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectant: 3 proi.similare d.c.cel putin 1 in val. de 10.000 RONExecutant: lucr. simil. d.c. cel putin1.500.000 RONCertificat ISO 9001, asig.specialaasig.dotari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Platile se vor efectua la casieria Primariei comunei Lupeniinaintea ridicarii documentatiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii inputerniciti ai ofertantilorPersoana autorizata de organele abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din programul SAPARD Musura 2.1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr.6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-31, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Harghita
Adresa postala: str. Dozsa Gyorgy, nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530111, Romania, Tel.0266-310250
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Lupeni - Consiliul Local
Adresa postala: str. Principala , Nr. 566, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 537165, Romania, Tel.0266-248104, Email: [email protected], Fax: 0266-248104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer