Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Luc.intretinere, rep. si modernizari pe DJ:101.1.1. Intretinere imbracaminti asfaltice;101.1.2. Intretinere imbracaminti cu lianti hidraulici;101.1.5. Intretinere drumuri pietruite ;101.2.2. Intretinerea (executia ) santurilor si rigolelor ;103Trat


Anunt de participare numarul 78342/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: ILIUTA NECA, Tel.0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Luc.intretinere, rep. si modernizari pe DJ: 101.1.1. Intretinere imbracaminti asfaltice;101.1.2. Intretinere imbracaminti cu lianti hidraulici;101.1.5. Intretinere drumuri pietruite ;101.2.2. Intretinerea (executia ) santurilor si rigolelor ;103Tratamente bituminoase;105. aCovoare bituminoase simple;105. bCovoare bituminoase duble;112. Intretinerea periodica a podetelor tubulare si dalate;114.Imbrac.bit.usoare115. Ranforsari sistem rutier cu lianti hidraulici , 118.Rep.si modernizari poduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJjud. Olt 2 zone : zona de nord (Slatina zona de nord a judetului)zona de sud (Corabia Caracal)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 67, 226, 891RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta asigurarea unei infrastructurii de transport moderne si durabile , precum si a tuturor celorlelte conditii privind dezvoltarea sistematica a economiei si imbunatatirea calitatii vietii .
Prinintretinerea , repararea si modernizarea drumurilorjudetene , se imbunatateste accesibilitatea spre si in interiorul judetului , va contribuii la fluidizarea traficului , reducerea timpului de transport , eliminarea blocajelor rutiere si traversarea localitatilor in conditii de siguranta , securitate , calitate si costuri .
Lucrarile vor fi executatein conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice, faza proiect tehnic , detalii de executie si caiet de sarcinipuse la dispozitie executantului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini. Documentatia de atribuire se afla in SEAP iar partea scrisa si desenata, din motive tehnice, se poate obtine pe suport magnetic de la sediul C.J.Olt in baza solicitarii prin cerere.
Valoarea estimata fara TVA: 67, 226, 891RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garde part.672.269 lei: scris.gar.banc.in orig.OP conf. pana la des.ofertelor de catre banca emitenta.cont RO 95TREZ5065006XXX000247 TREZ.SLATINA Gar. de buna exec.10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Valoarea fondurilor acordul cadru pe 4 ani total , inclusiv TVA :80.000.000 lei, Buget Consiliul Judetean Olt +T.V.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea conform art.44 si art. 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea ,
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 , -declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale originale
-certificat de inregistrare/inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pentru anii 2006, 2007 , 2008vizat de organelecompetente siinregistrate original sau copie legalizata;
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de67.227.000 lei informatii generale-firmele nou infiintate pot demonstra capacitatea economico-financiara prin prezentarea unui angajament ferm al acelei persoane care le poate sustine financiar conform O.U.G. nr.34/2006 , art. 186
-scrisoare bancarade confirmare a accesului la o linie de credit deschisa in permanenta pentru accesare necesitati lucrari urgenta pentru toate lucrarile care se deruleaza de Consiliul Judetean Olt de un singur operator economic impreuna cu mai multi asociati;
-solvabilitate patrimoniala minim 30% si se va calcula in raport din bilantul contabil la 31.12.2008-lichiditate generala minim 100% si se va calcula in raport din bilantul contabil la 31.12.2008.
-capacitatea economica financiara poate fi sustinuta de ofertantul principal impreuna cu asociatii , conform O.U.G. nr.34/2006 .
-rentabilitatea economica pe anul 2008 conform bilantului la 31.12.2008 , sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate , responsabil tehnic cu executia ;
-sa faca dovada ca detine 2 statii de preparat mixturi asfaltice injudetulOltsau are contract de colaborare cu alta societate din judetul Olt : o statie amplasata si autorizata la o distanta de max 50 kmfata de Slatina in zona de nord a judetului si una montata si autorizata la 50 km fata de Corabia.
-declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice necesare pentru realizarea contractuluiconform caietului de sarcini ;
-informatii privind subanteprenorii/asociatii conform caietului de sarcini ;
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
-informatii privind experienta similara , pentru contracte similareexecutate in ultimi5 ania caror valoare cumulata sa fie de 20.168.067 lei fara TVA si cel putin 3 recomandari de lucrari similare vizate de ISC - dovada copie contract , copie proces verbal de receptie la terminarea lucrarii ;
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(ISO 14001/2005) sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conform ISO 18001/2004 pentru toate capitolele de lucrari
-capacitatea tehnica a ofertei poate fi sustinuta de ofertantul principal impreuna cu asociatii , conform O.U.G. nr.34/2006 .
-criteriilede calificare si /sauselectiesunt obligatorii si eliminatorii atat pentru ofertanti cat si pentru asociati .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 12:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
valoarea fondurilor aprobate pentru anul 2009:16022000 lei din bugetul propriu al C.J.Olt + TVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala: str. stavropoleos nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel craiova
Adresa postala: str. n.titulescu nr.2, Localitatea: craiova, Cod postal: 200565, Romania, Tel.0251415750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul c.j.olt
Adresa postala: b-dul a.i.cuza nr.14, Localitatea: slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel.0249431080, Fax: 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer