Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrare de constructii GPN cu trei grupe


Anunt de participare numarul 43938/20.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR TEHNOLOGIC "DIMITRIE FILIPESCU" BUZAU
Adresa postala: STR. DIMITRIE FILIPESCU NR. 6, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120224, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA- LUDMILA DINU, Tel.0238/723727, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238/723727, Adresa internet (URL): STR. DIMITRIE FILIPESCU NR. 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrare de constructii GPN cu trei grupe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: grup scolar tehnologic "d. filipescu" buzau str. d. filipescu nr. 6, cod 120224
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
constructie gradinita pentru 3 grupe, cu toate lucrarile aferente pentru interior si exterior si utilitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructie gradinita pentru 3 grupe, cu toate lucrarile aferente pentru interior si exterior si utilitati.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de particiapre de17000 RON si garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului respectiv 5 % pentru IMM-uri adica 170000 RON respectiv 85000 RON pentru IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare MECT prin ISJ si Consiliul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contractant/asociat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere , declaratie de conformitate, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de la plataimpozitelor si taxelor, copie dupa certificatul de inregistrare, dupa actul costitutiv, certificat emis de oficiul registrului comertuluide pe langa tribunal, pentru ofertantul care participa individual sau asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, lista cu subcontractantii daca este cazul( numai 30% din lucrari), lista cu principalele lucrai executate in ultimii 5 ani, recomandari din partea beneficiarilor, declaratii cu dotari, utilaje, personal calificat, numarul mediu de angajati sau care urmeaza sa fie angajati, CV-uri personal socitate, dosarul calitatii societatii - manual general, aprobat de expert MLPAT sau in curs de avizare cu dovada, bilant contabil din anul 2007 vizat si inregistrat, obligatii contractuale in desfasurare, situatie finaciara cu cfra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sustinerea tehnica, experienta similara, resurse tehnice, resurse umane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: pentru documentatia de atribuire si caiet de sarcini de la casieriaunitatii scolare de la ora 8 pana la ora 16 .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 13:00
Locul: grup scolar tehnologic "d. filipescu" buzau sediul unitatii scolare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor cu scrisoare sau ofertantii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
fonduri de la MECT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3118090, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatie catre CNSC conform legislatiei in vigoare, la 5 zile de la data primirii raspunsului de atribuire a contactului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2008 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer