Licitatie Publica - LUCRARE DE EXECUTARE PODURI- POD BETON ARMAT PESTE VALEA VASILATU SI POD BETON ARMAT PESTE VALEA PASCOAIA IN LOCALITATEA BREZOI, JUDETUL VALCEA.
Anunt de participare numarul 16507/29.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BREZOI
Adresa postala: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Localitatea: Brezoi, Cod postal: 245500, Romania, Punct(e) de contact: MARIA-CRISTINA IONESCU, Tel.0250778240, Email: [email protected], Fax: 0250778240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARE DE EXECUTARE PODURI- POD BETON ARMAT PESTE VALEA VASILATU SI POD BETON ARMAT PESTE VALEA PASCOAIA IN LOCALITATEA BREZOI, JUDETUL VALCEA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LOCALITATEA BREZOI- VASILATU SI PASCOAIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
POD BETON ARMAT PESTE VALEA VASILATU SI POD BETON ARMAT PESTE VALEA PASCOAIA IN LOCALITATEA BREZOI, JUDETUL VALCEA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUCTII -2 PODURI
Valoarea estimata fara TVA: intre 250 si 350EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-15.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ORDONANTA GUVERNULUI NR.7/2006. PLATA LUCRARII SE VA FACE PRIN VIRAMENT BANCAR, IN CONT DE TREZORERIE IN 7 ZILE DE LA EMITEREA FACTURILOR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA PENTRU DEPUNEREA UNEI OFERTE COMUNE(ASOCIATI CU CONTRACT AUTENTIFICAT LA NOTARIAT); DACA SUBCONTRACTEAZA, VOR ARATA SI POTENTIALII SUBCONTRACTANTI.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea.
- Cerinta obligatorie: Certificate fiscale privind plata taxelorsi impozitelor locale la bugetul consolidat al statului si la bugetul local, din care sa rezulte ca nu sunt plati restante la data de 03.07.2007.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiprin care sa se justifice existenta activitatii economice care face obiectul achizitiei.
- Certificat de inregistrare persoana juridica (cod fiscal)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare: Informatii privind situatia financiara
Valoarea minimala impusa : Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2004-2006) Min 2.000.000 ron.
2. prezentare: Scrisoare de Bonitate emisa de Banca Ofertantului cu principalii Indicatori de Bonitate Lichiditate si Solvabilitate calculati dupa Bilant la 31.12.2006 avizat deD.G.F.P.3. prezentare Bilant 31.12.2006 avizat de D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.prezentare : Lista principalelor lucrari executatein ultimii 3ani (Formular12F)din care sa rezulte dovada executarii a cel putin unui contract similar.
2. Prezentare Certificat privind implementarea Sistemului de Management al Calitatii conf. ISO 9001:2000 sau echivalent in domeniul constructiilor civile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Durata acordarii garantiei de buna executie a lucrarii
20%
Descriere:
4.
Programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 10:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI BREZOI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR TREBUIE SA PREZINTE IN ACEST SENS COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE SI IMPUTERNICIRE.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE POATE RIDICA DE LA SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI BREZOI.PENTRU OBTINEREA DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE SE PERCEPE TAXA DE 500 LEI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
JUDECATORIA BREZOI
Adresa postala: STR. EROILOR, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE ACHIZITII PUBLICE-CONSILIER JURIDIC ISMANA BARDASU EMIL
Adresa postala: STR. LOTRULUI, NR.2, Localitatea: BREZOI, Cod postal: 245500, Romania, Tel.0250/778240, Fax: 0250/778240
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 11:00