Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrare de modernizare a sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale


Anunt de participare numarul 55745/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor Centrul de Studii Postuniversitare
Adresa postala: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041323, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Stoicheci, Tel.3324867, Email: [email protected], Fax: 3323855
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrare de modernizare a sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 932, 663RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui anual, volumul de lucrari care pot face obiectul unui contract subsecvent: minim 40%, maxim 60%
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de modernizare a sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251200-3 - Centrala termica (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cele 5 microcentrale vor fi amplasate in 5 pavilioane distincte, in spatii existente, care vor fi special amenajate pentru aceasta destinatie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 932, 663RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 15000 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea (lei fara TVA) fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea-in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala-in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
5. Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente-in copie
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri realizata in ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de cel putin 2 certificate sau documente constatatoare finale privind indeplinirea obligatiilor contractuale(in original)
b)Dovada indeplinirii si realizarii, in ultimii 5 ani, a cel putin un contract (sau maxim trei contracte cumulate) care au avut ca obiect executarea unor lucrari similare si care a avut valoarea mai mare sau egala decat: 2.000.000 lei.c) Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-in original.
d) Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari- in original.
e) Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- in original.
f) Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora- in original, la care se va anexa lista subcontractantilor, cu datele de recunoastere ale acestora
g) Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii-in original.
h) Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii -in original.
i) Dovada existentei autorizatiei eliberate de ROMGAZ pentru societatea care va realiza proiectarea si executia lucrarilor necesare la reteaua de gaze si alimentarea cu gaze a cazanelor-in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul ofertei face obiectul procesului repetitiv de ofertare.Informatiile puse la dispozitie: numarul participantilor in runda. Numarul de runde: doua.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
442945
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 09:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, cod postal: 030084, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2008 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer