Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrare de modernizare cladire administrativa la Revizia De Vagoane Piatra Olt


Anunt de participare (utilitati) numarul 39539/19.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC Craiova, b-dul Dacia, nr.221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Punct(e) de contact: Aurica Davidescu, Tel.0251/416511, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrare de modernizare cladire administrativa la Revizia De Vagoane Piatra Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Revizia de Vagoane Piatra Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000 si 153, 349RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de modernizare cladire administrativa la Revizia De Vagoane Piatra Olt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213320-2 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul feroviar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrare de modernizare cladire administrativa la Revizia De Vagoane Piatra Olt
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000 si 153, 349RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2800 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl privind elig 2)Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 3)Cert de atestare fiscala privind achitarea oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bug asig soc de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4)Cert privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata 5)Pentru persoane juridice romane cert constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial 6)Pentru persoane juridice straine doc edif care sa dovedeasca o forma de inreg ca persoana juridica sau de inreg/atestare ori apartenenta profesionala, in conf cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta, in copie legalizata, nexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil depus la Finantele Publice, vizat si inregistrat de organele competente - in copie, precum si ultima balanta de verificare 2)declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani 2)Decl pe proprie raspundere ref la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii 3)Decl pe propria raspundere ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor resp pentru indepl contractului de lucrari 4)Decl pe propria raspundere ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani 5)Decl pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul ec le poate aplica in timpul indepl contractului de lucrari 6)Decl pe propria raspundere ref la utilajele, instalatiile, echip tehnice de care poate dispune op ec pentru indepl coresp a contractului de lucrari 7)Decl pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indepl de catre subcontractanti si specializarea acestora 8)Dovada ca ofertantul are responsabil tehnic autorizat MLPAT pentru lucrari de constructii civile 9)Autorizatia AFER si Agrementul Tehnic pentru lucrari de reparatii cladiri CF 10)Realizarea unui contract similar in ultimul an si o recomandare pentru o lucrare similara, executata, avizata de Inspectoratul in Constructii 11)cert care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001:2000 sau dovada ca se afla in curs de implementare 12)in copie autorizatia de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria RTFC Craiova sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 11:00
Locul: BRM Terminal Regiunea IV Sud Vest Oltenia, str. Brestei nr. 21, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea Apel Craiova
Adresa postala: Str. N. Titulescu, nr.14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr.221, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200044, Romania, Email: [email protected], Fax: 0251/419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer