Licitatie Publica - LUCRARE DE PIETRUIRE SI IMPERMEABILIZARE DRUMURI: BRASOV, COBADIN, STADIONULUI, PADURII, DORULUI, PLAIULUI, SCURTA, MURESULUI, REPUBLICII, ALEXANDRU CEL BUN, M.SADOVEANU, NEGIP FAZAL, GEAMIEI, BUCURESTI
Anunt de participare numarul 41627/18.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala: Calea Dobrogei nr. 53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Punct(e) de contact: Monica Stroe, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARE DE PIETRUIRE SI IMPERMEABILIZARE DRUMURI: BRASOV, COBADIN, STADIONULUI, PADURII, DORULUI, PLAIULUI, SCURTA, MURESULUI, REPUBLICII, ALEXANDRU CEL BUN, M.SADOVEANU, NEGIP FAZAL, GEAMIEI, BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Intravilanul Comunei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de pietruire si impermeabilizare drumuri comunale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de pietruire si impermeabilizare drumuri comunale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 241, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.02.2008 pana la 28.05.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 44800 RON constituita in favoarea autoritatii contractante sub forma de scrisoare de garantie bancara sau OP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si/sau surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratii privind neiancadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr.34/2006-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraa) pentru persoanele juridice romane :
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ;
- Certificat unic de inregistrare ;
- Cerificat inregistrare in scopuriTVA- Statutul societatii in vederea demonstrarii activitatii in obiectul de activitate
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelorcatre statinclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurari socialede stat pentru ultima lunaincheiata financiar( luna decembrie 2007);b) Pentru persoane juridice straine : -Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestareori apartenenta din punct de vedere profesional . Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acesta nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta :
-fie o declaratie pe proprie raspundere fie o declaratie autentica data in fata unui martor , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatiiprivind situatia economico-financiarasi anume :
-Rezultatul exercitiilor financiarepe ultimii 3 ania) -bilant contabil la30.06.2007 si 31.12.2006 .
b)- cont profit si pierderi la data de 30.06.2007 si 31.12.2006c) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani si demonstrarea ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este mai mare decat 6.720.000 lei, echivalentul in la cursul de referinta a BNR din data de 07.01.2008
d)balanta contabila la 30.06.2007 si 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita informatii privind capacitatea tehnica ;
a) Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani Formularul 12 F ;
b) Informatii privind subcontractantii Formularul 12 G ;c) Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari avand ca obiect pietruirea si impermeabilizare si care vor contine valoarea, perioada si locul executarii lucrarilor .
d)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti- minim 3(trei) recomandari
e) Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii (CQ).
f) Informatii referitoare la studiile, pregatirile profesionale si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (RTE)
g) Declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
h) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
i) Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeazasa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora***Experienta similara : realizarea a cel mult 3 lucrari similare conform Formularului21, , de minim 313.000 , echivalent in lei la 07.01.2008 realizate in ultimi ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
75%
Descriere:
2.
Perioada de executie
15%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.02.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza imputernicirii ofertantului- a CI sau a Pasaportului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd. Tomis, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei
Adresa postala: Calea Dobrogei nr.53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Tel.0241231353, Email: [email protected], Fax: 0241231006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2008 13:14