Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrare de proiectare si exectuie "Gradinita cu program normal nr.8 Sebes"


Anunt de participare numarul 33709/24.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLS.I-VIII M.KOGALNICEANU SEBES
Adresa postala: STR.M.KOGALNICEANUNR.114, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: CORNEL MIHALTAN, Tel.0258731506, Email: [email protected], Fax: 0258731506
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrare de proiectare si exectuie "Gradinita cu program normal nr.8 Sebes"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SEBES, STR.M.KOGALNICEANU NR.114, jud Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LICITATIE ATRIBUIRE CONTRACT DE LUCRARI(PROIECTARE SI EXECUTIE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucari PROIECTARE .S.F+P.T.+D.E.+ECECUTIE "GRADINITA CU PROGRAM NORMAL NR.8 SEBES", situata in Sebes str. M. Kogalniceanu nr.114
Valoarea estimata fara TVA: 1, 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare :15.000 ron -Garantiei pentru participare va fi valabila pana in data de :12.11.2007(z/l/a) inclusiv.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contracte de asociere legalizate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la registrul comertului.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregitrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care canditatul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente la data de 30.06.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatedeclaratie privind lista lucarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai bune lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; de asemenea se va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii de proiectare din ultimii 3 ani a proiectantului prezentului obiectiv de investitii (Formular nr. C3)Cerinta minima pentru experienta similara: incheierea si indeplinirea unui contract cu o valoare mai mare sau egala cu: - 270.000lei pentru executie si 30.000lei pentru proiectareOrice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/clinet trebuie sa fie insotit de recomandarea(Formularul C4-pentru lucrari) din partea beneficiarului clientului respectiv.-In cazul in care ofertantii au auvt contracte similare in derulare cu autoritati publice in annul 2006 este obligatorie prezentarea recomandarilor(Formularul C4)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 00:00
Locul: SCOALA CU CLS. I-VIII MIHAIL KOGALNICANU SEBES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic sau reprezentant al acestuia pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de rezolvare a contestatilor de pe langa autoritatea nationala de reglementare si monitorizare a achizitilor publice
Adresa postala: str. Stavropoles nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Scolii cu c.s. I-VIII Mihai Kogalniceanu Sebes
Adresa postala: str. M. Kogalniceanu nr.114, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258731506, Email: [email protected], Fax: 0258731506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer