Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrare de proiectare si executie Fitotron


Anunt de participare numarul 81092/29.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrare de proiectare si executie Fitotron
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 7 bis,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de proiectare si executie Fitotron
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213240-7 - Lucrari de constructii de cladiri agricole (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga lucrare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 987, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 79750.00Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platilese vor realizadin alocatii bugetare de stat pentru obiective de investitii noiprin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice ofertant este exclus in urmatoarele situatii:
- se afla intr-una sau mai multe din situatiile de mai jos:
-este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administratorjudiciar;
-activitatile sale comerciale sunt suspendate sau fac obiectul unui aranjament cu creditorii;
- face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiilede mai sus;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingeri eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta;
- declaratii privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelorla bugetul general consolidat si bugetul local.
Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani(extras din bilantul contabil al celor 3 ani)
Firma sa inregistrezeprofit in acesti ani.
Informatii privind cifra de afaceriDemonstrarea ca operatorul economic are disponibile linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Scrisoarede bonitate bancara din care sa rezulte: Solvabilitate patrimoniala >30%;Lichiditate generala >100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniFisa privind experienta similara
Recomandari
Atestat RTE
Atestat Coordonator in materie de SSM pentru santiere temporale sau mobile, conform Legii 319/2006
Atestat evaluator de risc in securitatea si sanatatea in munca conform Legii 319/2006
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului angrenat in executia lucrarii, pe specialitati
Dovada dispunerii de laboratoare de incercari materiale
Dovada certificarii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS18001
Prezentarea CV-urilor persoanelorcare se ocupa de proiectareExperienta la proiectarea structurilor similare, prezentarea a minim 2 lucrari de natura si anvergura celor ofertate;
Daca ofertantul este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici se va prezenta un acord de asociere. Cerintele minime vor fi indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara minim 2 lucrari de aceeasi natura executate si finalizate, dovedite prin contracte si procese verbale de receptie la expirarea perioadei de garantie semnate de beneficiar si avizate de IJC;
- minim 3Persoanele atestate trebuie sa faca dovada ca sunt angajati ai constructorului/proiectantului sau au contract de colaborare cu acestia.Persoanele atestate trebuie sa faca dovada ca sunt angajati ai constructorului/proiectantului sau au contract de colaborare cu acestia.Persoanele atestate trebuie sa faca dovada ca sunt angajati ai constructorului/proiectantului sau au contract de colaborare cu acestia.Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata executiei
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Locul: Birou Achizitii Publice - Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104641, Fax: +40 21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment de Achizitii publice
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.40 232 407575, Email: [email protected], Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2009 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer