Licitatie Publica - Lucrare de proiectare si executie Fitotron
Anunt de participare numarul 76438/29.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrare de proiectare si executie Fitotron
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 7 bis.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrare de proiectare si executie Fitotron
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213240-7 - Lucrari de constructii de cladiri agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga lucrare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 987, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 79750 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din alocatii de la bugetul de stat, prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice ofertant este exclus in urmatoarele situatii:
- se afla intr-una sau mai multe din situatiile de mai jos:
¦ este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar;
¦ activitatile sale comerciale sunt suspendate sau fac obiectul unui aranjament cu creditorii;
¦ face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile de mai sus;
¦ nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
¦ a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingeri eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
¦ prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta;
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, pentru persoane fizice / juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani(extras din bilantul contabil al celor 3 ani)
Firma sa inregistreze profit in acesti ani;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3ani:
- Scrisoare de bonitate bancara:
¦ solvabilitate patrimoniala > 30%;
¦ lichiditate generala > 100%;
- demonstrarea ca operatorul economic are disponibile linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniSe solicita:
Atestate:
1. RTE;
2. Coordonator in materie de SSM pentru santiere temporale sau mobile, conform legii 319/2006;
3. Evaluator de risc in securitatea si sanatate in munca conform legii 319/2006.
Persoanele atestate trebuie sa faca dovada ca sunt angajati ai constructorului/proiectantului sau au contract de colaborare cu acestia.
- experienta similara minim 2 lucrari de aceeasi natura executate si finalizate, dovedite prin contracte si pv receptie la expirarea perioadei de garantie semnate de beneficiar si avizate de IJC;
- recomandari, minim3;
- informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului angrenat in executia lucrarii, pe specialitati;
- dovada dispunerii de laboratoare de incercari materiale;
- dovada certificarii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001;
- prezentarea CV-urilorpersoanelorcare se ocupa de proiectare;
- experienta la proiectarea structurilor similare, prezentarea a minim 2 lucrari de natura si anvergura celor ofertate;
- daca ofertantul este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici se va prezenta un acord de asociere. Cerintele minime vor fi indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2 lucrari de aceeasi natura executate si finalizate, dovedite prin contracte si pv receptie la expirarea perioadei de garantie semnate de beneficiar si avizate de IJC;minim3;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2009 11:00
Locul: Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.+40 232 407509, Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2009 08:06