Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE A SISTEMULUI CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU ENERGIE TERMICA PRIN TRANSFORMAREA PUNCTULUI TERMIC PT2 IN CENTRALA TERMICA CT2


Anunt de participare numarul 26947/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Livia Iordache, Tel.0247-416451, In atentia: Compartimentului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0247-416453, Adresa internet (URL): strada Republicii, nr.2, Turnu Magurele
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARIDEREABILITAREASISTEMULUICENTRALIZATDEALIMENTARE CUENERGIETERMICAPRINTRANSFORMAREAPUNCTULUITERMIC PT2INCENTRALATERMICA CT2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MunicipiulTurnuMagurele
strada Pompierilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitarea sistemuluicentralizat de alimentare cuenergie termica prin transformarea punctului termic PT2 in centrala termica CT2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARIDEREABILITAREASISTEMULUICENTRALIZATDEALIMENTARE CUENERGIETERMICAPRINTRANSFORMAREAPUNCTULUITERMIC PT2INCENTRALATERMICA CT2
Valoarea estimata fara TVA: 1, 934, 451RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 9700 lei, cu chitanta fiscala la casierie sau OP in contul RO75TREZ6075006XXX000068Garantia de buna executie in cuantum de 7%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local - Venituri propriiBugetul de Stat - prin HGR 409/04.05.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Daca ofertantul modifica continutul propunerii tehnice / financiare, oferta sa va fi considerata neconforma, ofertantul pierzand garantia departicipare daca se afla in conditiile art.87, alin.1 din HGR 925/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, din OUG 34/2006, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si catre stat la data de 31.05.2007, Certificatul Constatator de la Registru Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul la 31.12.2006 si 30.06.2007
Scrisoare de bonitate bancarala 31.12.2006
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei animai mare de 5000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalelelucrariexecutatein ultimii 5 ani , listacecontine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor sibeneficiarisiproceseleverbale de receptie.
Recomandari din partea altor beneficiari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii
Listade experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice , utilaje, instalatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18337/26.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa de la sediul autoritatii contractante la casierie sau prin OP in contul RO61TREZ60721360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 10:00
Locul: Primaria municipiului Turnu Magurele , strada Republicii, nr.2, Turnu Magurele
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite in baza Dispozitiei Primarului municipiului Turnu Magurele cat si reprezentantii imputerrnicitii ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul Juridic al Primariei Municipiului Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Tel.0247/416451, Email: [email protected], Fax: 0247/416453
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curetea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiulindependentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portaljust.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2007 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer