Licitatie Publica - Lucrari - Constructie sediu administrativ al APM Bacau
Anunt de participare numarul 67376/29.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BACAU
Adresa postala: Str.OITUZ No.23, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN LUPAN, Tel.0234524691, Email: [email protected], Fax: 0234517547, Adresa internet (URL): www.apmbc.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri-Terminal Bacau
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94C, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234.570.777, In atentia: Adrian Vatamaniuc, Email: [email protected], Fax: 0234.570.777, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri-Terminal Bacau
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94C, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234.570.777, In atentia: Adrian Vatamaniuc, Email: [email protected], Fax: 0234.570.777, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri-Terminal Bacau
Adresa postala: Str. Pictor Aman, nr. 94C, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600164, Romania, Tel.0234.570.777, In atentia: Adrian Vatamaniuc, Email: [email protected], Fax: 0234.570.777, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari - Constructie sediu administrativ al APM Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str. Oituz, nr. 23, Loc. Bacau, Jud. Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari - Constructie sediu administrativ al APM Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari - Constructie sediu administrativ al APM Bacau (C+M+U)
Valoarea estimata fara TVA: 7, 628, 199RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2008 pana la 15.04.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 120.000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare (Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile - Agentia Nationala Pentru Protectia Mediului)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
5. Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Scrisoare de bonitate
2. Bilant contabil la 31.12.2007
3. Balanta de verificare la 30.09.2008
4. Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani
5. Declaratie privind indicatorii financiari la nivelul anului 2007
6.Declaratie privind capacitatea de asigurare a cashflow-ului necesar indeplinirii contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anual realizata un ultimii 3 ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii trebuie sa fie mai mare sau egala cu 10.500.000 lei2. Lichiditatea generala pentru anul 2007 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100%3. Solvabilitatea patrimoniala pentru anul 2007 trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
2. minim 3 recomandari, insotite de certificari de buna executie
3. Declaratie pe proprie raspundere ref. la personalul de specialitate
4. Declaratie pe proprie raspundere la studiile/pregatirea persoanelor responsabile de executia lucrarilor
5. Declaratie ref. la efectivile medii anuale ale personalului
6. Declaratie ref. la masurile de protectia mediului
7. Declaratie ref. la utilajele si echipamentele tehnice
8. Declaratie ref. la subcontractare
9. Declaratie ref. la protectia muncii
10. Declaratie privind polita de raspundere civila
11 Certificat ISO 9001 sau echivalent
12. Certificat ISO 14001 sauechivalent
13. Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prin declaratia privind principalele lucrari simlare efectuate precum si prin recomandarile inaintate trebuie sa se faca dovada executiei de lucrari similare in valoare minima de 7.500.000 lei, incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Termen de executie
20%
Descriere:
3.
Garantie
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 900 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia(piese scrise si desenate)se obtine pt. suma de 900 lei+TVA (cash/OP) de la BRM Terminal Bacau, Str.Pictor Aman, nr.94C, Tel.0234.570.777.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2008 12:00
Locul: BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C, Loc. Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei, experti cooptati si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Stefan cel Mare, nr. 27, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600302, Romania, Tel.0372344116
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Agentiei de Protectie a Mediului Bacau
Adresa postala: Str. Oituz, nr. 23, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600114, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2008 17:53