Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI - CONSTRUIRE POD PESTE RAUL AMARADIA, SAT MIEREA, COM. CRUSET, JUDETUL GORJ


Anunt de participare numarul 79739/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cruset (Consiliul Local Cruset)
Adresa postala: Com. Cruset, Jud. Gorj, Localitatea: Cruset, Cod postal: 217175, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Dragusin, Tel.0253/283101, Email: [email protected], Fax: 0253/283101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI - CONSTRUIRE POD PESTE RAUL AMARADIA, SAT MIEREA, COM. CRUSET, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Mierea, com. Cruset, com. Cruset, jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari - CONSTRUIRE POD PESTE RAUL AMARADIA, SAT MIEREA, COM. CRUSET, JUDETUL GORJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUIRE POD PESTE RAUL AMARADIA IN SAT MIEREA, COMUNA CRUSET, JUDETUL GORJ
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 25.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de Programul aprobat prin HG 577/1997 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de Inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)/Alte echivalente/persoane juridice straine (traducere in limba romana legalizata), documente doveditoare privind forma de inregistrare/apartenenta profesionala. Declaratie de eligibilitate, declaratie neincadrare in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si componentele acestuia.Completare si prezentare Formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar al unei autoritati administrative sau judiciare ce are competente in acest sens;Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea supusa licitatiei, lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%. Sa faca dovada asigurarii resurselor financiare pentru realizarea a minim 100% din valoarea estimata cu resurse proprii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, personal de specialitate, utilaje si echipament necesar derularii lucrarii, sistem de management al calitatii, dovada de indeplinirii standardelor de mediu si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara minim 1 contract lucrari similare (complexitate si valoare), insotit de receptie vizata de ISC si recomandare din partea beneficiarului. Personal calificat responsabil RTE, responsabil CQ, responsabil securitatea si sanatatea ocupationala. Lista cu principalele contracte in derulare, stadiul acestora, termen de finalizare. Declaratie pe raspundere proprie privind litigiile in care este implicat operatorul economic. Informatii privind subcontractantii (declaratie), acord de subcontractare. Certificate emise de organisme de acreditare ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L 3 / 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2009 09:30
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Cruset, com. Cruset, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputerniciti ai acestora, observatori din partea Ministerului de Finante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 23.06.2009, orele 10.00 Intrucat proiectul tehnic si caietul de sarcini au fost puse la dispozitie de catre proiectant doar pe suport de hartie, documentatia de atribuire va fi ridicata gratuit de catre ofertanti de la sediul autoritatii contractante pe suport de hartie. Documentatia de atribuire va fi ridicata in baza unei cereri scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4 Cod postal: 200188 , Romania , Tel., Email: , Fax: , Adresa internet (URL): , Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Cruset
Adresa postala: sat Cruset, com. Cruset, jud. Gorj, Localitatea: Cruset, Cod postal: 217175, Romania, Tel.0253/283101, Email: [email protected], Fax: 0253/283101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 15:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer