Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari - Lucrari de finisare , instalatii termice,sanitare si alte lucrari de constructii si instalatii.


Anunt de participare numarul 20649/22.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Fonoaudiologie si Chirurgie Functionala - O.R.L. Prof. Dr. D. Hociota
Adresa postala: Str. Mihail Cioranu nr. 21, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050751, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Pantazoglu, Tel.021-410.09.82, In atentia: Gabriela Pantazoglu, Email: [email protected], Fax: 021-410.02.78, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari - Lucrari de finisare , instalatii termice, sanitare si alte lucrari de constructii si instalatii.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul Autoritatii Contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000USD
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de finisare , instalatii termice, sanitare si alte lucrari de constructii si instalatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de finisare , instalatii termice, sanitare si alte lucrari de constructii si instalatii.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie din valoarea contractului subsecvent: 5% (Fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
C.A.S.M.B. si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Fisa de informatii generale.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si valabile la data depunerii.LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DESCALIFICAREA CANDIDATULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant inregistrat (copie semnata si stampilata pe fiecare pagina).Fisa privind informatiile financiare (original) exercitiu financiar pozitiv.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 600.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
LIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DESCALIFICAREA CANDIDATULUI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 3 ani original.Contract similar in valoare de min. 150.000 lei (fara TVA) si receptia la terminarea lucrarilorcopii.Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajeoriginal.Fisa de experienta similaraoriginal.Certificat ISO 9001, certificat ISO 14001, certificat OHSAS 18001, Caiet de riscuri de santier, R.T.E., C.Q.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind personalul angajatoriginal.Declaratie privind personalul tehnic de specialitate originalLIPSA UNUI DOCUMENT ATRAGE DESCALIFICAREA CANDIDATULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Este imposibil de respectat termenul licitatiilor fara ca acestea sa nu afecteze obtinerea Autorizatiei Sanitare de Functionare cu respectarea programului de conformitate impus de A.S.P.M.B.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2007 15:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii candidatiilor, cu imputernicire si acte de identitate, Comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.U.G. Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al I.F.A.C.F.-O.R.L.
Adresa postala: Strada Mihail Cioranu nr 21 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050751, Romania, Tel.0745758283, Email: [email protected], Fax: 021-4100278, Adresa internet (URL): www.ifacforl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer