Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari - Modernizare drum comunal, alimentare cu apa, canalizare menajera, comuna Stanesti, jud. Gorj


Anunt de participare numarul 94580/22.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STANESTI (PRIMARIA STANESTI)
Adresa postala: COM. STANESTI, SAT. STANESTI, JUD. GORJ, Localitatea: Stanesti, Cod postal: 217445, Romania, Punct(e) de contact: PIRVULESCU FLOAREA, Tel. 0746-253096, Tel.0253273355, Email: [email protected], Fax: 0253273022, Adresa internet (URL): www.primariastanesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari - Modernizare drum comunal, alimentare cu apa, canalizare menajera, comuna Stanesti, jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele componente ale comunei Stanesti, jud. Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare drum comunal DC145 Curpen (DJ664A) - Vaidei, comuna Stanesti, jud. Gorj
Alimentare cu apa potabila in satele Balani, Calesti, Mazaroi, Obreja, comuna Stanesti, jud. Gorj
Canalizare menajera si statie de epurare ape uzate in satele Balani, Calesti, Mazaroi, Obreja, comuna Stanesti, jud. Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232440-8-Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor efectua lucrari de modernizare drumuri, alimentare cu apa, canalizare menajera in satele comunei Stanesti, jud. Gorj:
- Modernizare drum comunal DC145 Curpen (DJ664A) - Vaidei, comuna Stanesti, jud. Gorj
- Alimentare cu apa potabila in satele Balani, Calesti, Mazaroi, Obreja, comuna Stanesti, jud. Gorj
- Canalizare menajera si statie de epurare ape uzate in satele Balani, Calesti, Mazaroi, Obreja, comuna Stanesti, jud. Gorj
Valoarea estimata fara TVA: 6, 825, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 135.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza, vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibiltatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006Certificate de atestare emise de autoritati publice ale finantelor publice locale si judetene in original /copie legalizata.Copie dupa Certificatul de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa)Autorizatie de functionare, din care sa rezulte obiectul de activitate/ altele echivalente in copieCopie dupa actul constitutiv (contractul de societate/statutul, actele aditionaleCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, in mod individual, sau ca asociat, la procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaPentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual.Media cifrei de afaceri. Cash-flow.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani / echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net conform ultimului bilant contabil anual sa fie pozitiv; Media cifrei de afaceri, pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu 13.600.000 lei. Cash-flow minim 40% din valoarea estimata a contractului. Lichiditate generala minim 100%. Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani / echivalente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta generala in lucrari infrastructura rutiera si edilitara.
Experienta specifica participare la realizarea de lucrari de aceasta natura.
Personalul de specialitate propus a fi angajat in derularea actiunilor din contract.Documente care sa ateste existenta de utilaje si echipamente tehnice.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta specifica participare la realizare a minim un contract lucrari similar ca valoare si complexitate in care participarea ofertantului sa fie cel putin egala cu valoarea estimata pentru fiecare tip de investitie: infrastructura rutiera, alimentare cu apa, canalizare. Cerinta se considera indeplinita si in cazul prezentarii a cate doua contracte a caror valoare cumulata este cel putin egala cu valoarea estimata pentru fiecare tip de investitie: infrastructura rutiera, alimentare cu apa, canalizare. Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate propus a fi angajat in derularea actiunilor din contract, pentru personalul tehnic de specialitate sa prezinte documente care sa ateste calificarea si experienta acestora in realizarea de investitii similare. Documente care sa ateste existenta de echipamente tehnice de care dispune operatorul economic. Documente care sa ateste existenta personalului de specialitate de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Documente referitoare la experienta, studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documente din care sa rezulte principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Vor fi prezentate contracte, receptii si recomandari din partea beneficiarilor. Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare. Declaratie privind litigiile in care este implicat ofertantul. Acord de subcontractare (daca este cazul). Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L1 / 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Stanesti, comuna Stanesti, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantti ai autoritatii contractante, reprezentanti ai ofertantilor, reperezentanti MF, reprezentanti CRPDRP Craiova
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cu finantare din FEADR, prin PNDR, masura 322.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de autoritatea contractanta, in data de 03.03.2010, orele 10.00 la sediul Primariei Stanesti, jud. Gorj.Persoana de contact: Pirvulescu Floarea - Compartiment achizitii publice. Tel. 0746-253096
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310464, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA STANESTI, JUD. GORJ
Adresa postala: sat Stanesti, comuna Stanesti, jud. Gorj, Localitatea: Stanesti, Cod postal: 217445, Romania, Tel.0253-273355, Email: [email protected], Fax: 0253-273022
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2010 23:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer