Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari - Modernizare drum comunal DC44, Viersani - Frasinu - Andreesti, com. Vladimir, jud. Gorj


Anunt de participare numarul 48825/07.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VLADIMIR (PRIMARIA VLADIMIR)
Adresa postala: COMUNA VLADIMIR, SAT ANDREESTI, JUD.GORJ, Localitatea: Vladimir, Cod postal: 217550, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE HOAGA, Tel.0253230131, Email: [email protected], Fax: 0253230131
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari - Modernizare drum comunal DC44, Viersani - Frasinu - Andreesti, com. Vladimir, jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Frasinu, Viersani, Andreesti, com. Vladimir, jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari - Modernizare drum comunal DC44, Viersani - Frasinu - Andreesti, com. Vladimir, jud. Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari - Modernizare drum comunal DC44, Viersani - Frasinu - Andreesti, L=7, 7 km, com. Vladimir, jud. Gorj
Valoarea estimata fara TVA: 3, 293, 957RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 10.000 lei , garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din sumele aprobate de guvern prin programul instituit de HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (OG 34/2006 art. 44). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conditii specifice programelor finantate prin programul instituit de HG 577/1997
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului (forma completa) / Statutul societatii, acte aditionale, dupa caz / Autorizatie de functionare / alte echivalente - persoane juridice straine (traducere in limba romana legalizata). Cerinta obligatorie documente doveditoare privind forma de inregistrare / apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, profitul net pe ultimul an conform bilantului contabil pozitiv, certificate care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul consolidat de stat si componentele acestuia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea supusa licitatiei;lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, sistem de management al calitatii, utilaje, echipament si personal necesar derularii lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta profesionala minim 3 lucrari de acest gen executate, certificate emise de organismele de acreditare, utilaje si echipamente necesare executiei, personal calificat care sa acopere intreaga gama de specialitati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L 1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere de numerar la casieria autoritatii contractante, OP in contul autoritatii contractante RO38TREZ33721360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 11:00
Locul: Sediul Consiliului Local Vladimir, com. Vladimir, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti sau imputerniciti ai acestora, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 21.04.2008 orele 9:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251-415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publice
Adresa postala: Sediu Primarie , Comuna Vladimir, Sat Andreesti, judetul Gorj, Localitatea: Vladimir, Cod postal: 217550, Romania, Tel.0253/230131, Email: [email protected], Fax: 0253/230131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer