Licitatie Publica - Lucrari - Podete si punti pietonale, com. Sacelu, jud. Gorj
Anunt de participare numarul 39651/21.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Sacelu
Adresa postala: Loc. Sacelu, Jud. Gorj, Localitatea: Sacelu, Cod postal: 217410, Romania, Punct(e) de contact: Danut Rentea, Tel.0253275502, Email: [email protected], Fax: 0253275502
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari - Podete si punti pietonale, com. Sacelu, jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Sacelu, jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari construire podete si punnti pietonale peste raurile Blahnita si Sunatoarea, com. Sacelu, jud. Gorj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va construi o punte pietonala peste raul Blahnita, trei punti pietonale peste raul Sunatoarea, podete casetate, podete tip cadru si podete tubulare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 655, 997RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 25.000 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transe de plata, conform O.G. 7/2006. Finantarea investitiei se va face prin alocari guvernamentale conform programului aprobat prin OG 7/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractate si potentialii subcontractori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de Inregistrare si certificat constatator emise de Of. Reg. Comert (forma completa)/STATUTUL SOCIETATII, ACTE ADITIONALE, DUPA CAZ /Autorizatie de functionare/Alte echivalente/persoane juridice straine (traducere in limba romana legalizata). Cerinta obligatorie: documente doveditoare privind forma de inregistrare/apartenenta profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani. Profitul net pe ultimul an, conform ultimului bilant contabil - pozitiv. Certificate care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat si componentele acestuia.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 3 ori mai mare decat valoarea supusa licitatiei, lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, sistem de management al calitatii, utilaje si echipament necesar derularii lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta profesionala, minim 3 ani, certificate emise de organisme de acreditare, echipamente si personal care sa acopere intreaga gama de specialitati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L-1/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria primariei comunei Sacelu, sau OP in contul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local al Comunei Sacelu, com. Sacelu, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputerniciti ai acestuia, observator din partea Ministerului de Finante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va organiza o vizita pe teren in data de 14.12.2007, orele 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul. NICOLAE TITULESCU NR. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii publice - Primaria comunei Sacelu, judetul Gorj
Adresa postala: Comuna Sacelu, jud. Gorj, Localitatea: Sacelu, Cod postal: 217410, Romania, Tel.0253-275502, Email: [email protected], Fax: 0253-275502
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2007 18:58