Licitatie Publica - LUCRARI EXECUTIE OBIECTIV INVESTITII - CONSOLIDARE, MODERNIZARE SI AMENAJARE SERA BLOC DE CERCETARE AUTOMATIZATA PENTRU STUDIUL PRODUSELOR AGROALIMENTARE
Anunt de participare numarul 139481/06.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Marasti nr.59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213182564, In atentia: ing. Oana Gras, Email: [email protected], Fax: +40 213180296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARIEXECUTIE OBIECTIV INVESTITII - CONSOLIDARE, MODERNIZARE SI AMENAJARE SERA BLOC DE CERCETARE AUTOMATIZATA PENTRU STUDIUL PRODUSELOR AGROALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bd. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Consolidare, modernizare si amenajare ? Sera bloc de cercetare automatizata pentru studiul produselor agroalimentare? cu regim de inaltime subsol partial si parter, ce fac obiectul prezentei achizitii au in vedere doua obiecte care se vor trata din punct de vedere financiar separat, fiecare din aceste categorii avand anexate formularele de la F1 la F5 si formularele 23, 24, 25, 26."
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44211500-7 - Sere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sera-bloc de cercetare automatizata pentru studiul produselor agroalimentare este o constructie cu un regim de inaltime Spartial+Parter, hmax=+6.00 m, avand o suprafata desfasurata de 3314.00 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 200.000 lei model orientativ, formular nr. 31 Perioada de valabilitate a garantiei de participare - trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic. Pentru operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM in conformitate cu Legea 346/2004 si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria IMM Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: conform art. 86 din HG 925/2006 cu completarile ?i modificarile ulterioare (instrument de garantare, in original? completarea acesteia se face conform formularului nr. 31, ordin de plata confirmat de banca ? original); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile (lucratoare) inainte. Autoritatea contractanta are dreptul de a re?ine garan?ia de participare in situa?iile prevazute la art. 87, inclusiv art. 38 alin. 4 din HG 925/ 2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i in cazul prevazut la art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. U.S.A.M.V. Bucure?ti : cont Trezorerie sector 1 RO66TREZ701504601X000420, CUI - RO4602041. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011ul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Contractantul va transmite autorita?ii contractante nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; conf. Art. 87 (1) lit. b) din HG. 925/2006, dovada constituirii garantiei de buna executie. USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420 USAMV - CUI - RO4602041.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, POSCCE AXA II, Opera?iunea2.2.1., contr.nr.246/2010 ID_931, codSMIS 14051, Dezvoltarea infrastructurii centrului de cercetare pentru studiul calitatii produselor agroalimentare HORTINVEST
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original. Pentru celelalte documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Declaratie privind eligibilitatea Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-formular 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declara?ia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat ?i de ter?ul sus?inator, daca este cazul; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006- formular 2Ofertantul/ofertantul asociat/ nu trebuie sa fie in una din situa?iile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Formularul nr.2 pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul; Declara?ia , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr.314/2010- formular 3, Declaratie data de ofertant / ofertant asociat /ter? sus?inator/ subcontractant privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - formular4, Pentru aceasta declara?ie, persoanele ce de?in func?ii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? Rector Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? Prorector - Prof. univ. dr. Stanica Florin ? Prorector - Conf. univ. dr. Stan Vasilica ? Prorector - Conf. univ. dr. Fintineru Gina ? Prorector - Ing. Mariana Postamentel ? Director General Administrativ - Ec. Bragadireanu Ioana ? Director Economic - Consilier juridic Irina Dini?a Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: -Pre?edinte - Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae -Presedinte de rezerva - Prof. univ. dr. Stanica Florin -Membru - Ing. Mariana Postamentel -Membru- Ing. Pandelea Marius -Membru- Ing. Oana Gras -Membru- Conf.dr. Liliana Badulescu -Membru de rezerva ? ref. Mihaela Sambotin Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura se vor prezentain oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada inregistrarii in Registrul Comertului-Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului iar in etapa de evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se solicita prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul ofertei comune se accepta indeplinirea conditiei individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Dovada formei de inregistrare, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul/candidatul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) ani sa fie cel pu?in egala cu: 20.000.000 lei. Se va prezenta bilan?ul contabil din anul precedent, la 31.12.2011, vizat ?i inregistrat /sau extrase de bilant inregistrate la organele competente/ raport de audit/raport al cenzorilor, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Se va prezenta formularul nr. 5declara?ie privind cifra de afaceri.Declaratia va fi prezentata de ofertant / ofertant asociat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Na?ionala a Romanieipentru anul respectiv:
ANUL CURS EURO
2009 4, 23732010 4, 2099
2011 4, 2379
Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-se vor prezentaformularele nr. 9 si nr. 10.
Experienta similara. Prezentarea a cel putin un contract sau unuinumar de maxim 2 contracte/ parti relevante ale contractelor /procese verbale de recep?ie/ documentecare au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii prin care sa se confirme executareain ultimii 5 ani a unor lucrari in valoare de 10.000.000 lei fara TVA, conform art. 9, lit. a) HG 925/2006.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu anual comunicat de BNR pt anul respectiv, (2008, 2009, 2010, 2011) publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru anul 2012 se va lua in considerare rata de schimb comunicata deBNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Ofertan?ii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR.
Informatii cu privire la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Responsabil cu controlul calitatii -CQ Responsabil tehnic cu executia RTE Sef de SantierPrezentare Decizie de numire Prezentare Atestat profesional. Prezentare Decizia de numire- formularul nr. 27
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-formularul nr. 8
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-formularul nr. 6 si 7Asigurarea tehnica propusa pentru executia lucrarii.Atestat emis de ANRE pentru execu?ie de instala?ii electrice interioare pentru construc?ii civile si industriale, original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Atestat emis de ANRE pentru executie de instala?ii de gaze pentru construc?ii civile ?i industriale, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autorizatie ISCIR conform cerin?elor din proiectul tehnic, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Informatii privind asociatii
Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Daca este cazul, completarea formularului nr. 11 ? Acord de asociere
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, completarea formularului 12 - Lista cuprinzand to?i subcontractan?ii (Formularul - declaratie privind listasubcontractorilor ?i partea/partile din contract care sunt indeplinite de ace?tia), completata de ofertant.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii echivalent cu SR EN ISO 9001 sau
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In vederea particip.la faza finala de lic.el, op.economici trebuie sa fie inregistrati on-line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Nr.runde: 1.Elementul ce face ob. procesului de reofertare: PRETUL. Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 10:00
Locul: U.S.A.M.V. din Bucuresti, corp A Rectorat, demisol, Biroul Serviciului Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire sau delegatie (semnate, stampilate si cu nr. de inregistrare) si membrii comisiei de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante: Proiect/program POS CCE ? AXA II, Opera?iunea 2.2.1., contract nr. 246/2010 ID_931, cod SMIS 14051, Proiectul POS CCE ?Dezvoltarea infrastructurii centrului de cercetare pentru studiul calitatii produselor agroalimentare HORTINVEST?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale la procedura de atribuire offline cu etapa finala de licitatie electronica autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 2562 ^2 alin. (1) lit. a) din OUG 34/2006 actualizata, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic USAMV DIN BUCURESTI
Adresa postala: bd. Marasti nr.59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Tel. +40 213184716, Fax: +40 213184716
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2012 16:08