Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari Executie pentru sisteme de crestere a gradului de siguranta a zonelor rutiere din Municipiul Bucuresti prin marcaje rutiere avand dispozitive cu leduri,


Anunt de participare numarul 90417/09.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari Executie pentru sisteme de crestere a gradului de siguranta a zonelor rutiere din Municipiul Bucuresti prin marcaje rutiere avand dispozitive cu leduri,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zone din Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 19, 900, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente ce vor fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru :3.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 12.000.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari Executie pentru sisteme de crestere a gradului de siguranta a zonelor rutiere din Municipiul Bucuresti prin marcaje rutiere avand dispozitive cu leduri, termoplastice si preformate termoplastice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233294-6 - Instalare de semnalizatoare rutiere (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Semnalizare cu marcaje rutiere avand dispozitive cu leduri
Cantitate estimata= 6.250 -25.000 bucati
Marcaj rutier termoplasticCantitate estimata= 4.000 mp- 48.000.mp
Marcaje rutiere preformate termoplastice
Cantitate estimata= 750 mp- 9.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 19, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dr.aplicarii art.122 lit.j din OUGnr.34/19.04.2006, modificata
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-100000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator in copie legalizata sau in original, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor
Copie certificat de inregistare ca persoana fizica sau juridica
Copii ale documentelor originale ce definesc constitutia sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani min-12.000.000 RON
Media rezultatului exercitiului financiar pe ultimii 3 ani financiari sa fie pozitiva
Oblig. contractuale in desfasurare-daca este cazul
Lichiditatea generala >90%
Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ. lucr. exec.- ultimii 5 ani
Exp.similarapt.ctr.indeplinite-2005, 2006, 2007, 2008, 2009.Exec.sau finaliz. cu succes a min. trei ctr :
1 ctrlucr. de executie marcaje rutiere orizontale luminoase pe drumuri orasenesti-min.2.500.000 lei, fara TVA.
1 ctr lucr. de executie marcaje rutiere orizontale termoplastice, (aplicate mecanizat)pe drumuri orasenesti- min.1.500.000 lei, fara TVA;
1 ctr.lucr. de executie marcaje rutiere preformate termoplastice, pe drumuri orasenesti, min.800.000 lei, fara TVA.;
RecomandareIstoricul litigiilorInfo.privind dotarile specifice
Ofertantul trb.sa aiba la dispoz.(in propr.sau printr-un ctr.de concesionare, cumparare, leasing, inchiriere, etc.), utilaje si echip. care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capac. si care sa fie folosite in cadrul ctr.
Pt.marcaje cu dispozitive cu leduri, termoplastice si preformate termoplasticepanou mobil de avertizare luminoasa cu comanda electronica -2 buc.
utilaj pt. exec. marcajelor transversale cu capac. min 250 litri-1 buc.
utilaj pt. exec. marcajelor longitudinale cu capac. min 500 litri-1 buc.
topitor material termoplast cu capac.min 700 litri-1 buc
topitor material termoplast cu capac. min 1500 litri-1 buc
utilaj pt.maturarea supraf. ce urmeaza a fi marcate-1 buc.utilaj pt. stergerea marcajelor vechi-1 buc
statie mixare adezivi-2 bucutilaje de realiz. carotari-3 bucstatie generator curent-3 bucmasina de gaurit portabila-4 buc.pickamer (ciocan demolator)-4 buc. .kit pt. semnalizare lucr. compus din: conuri de semnalizarebanda polipropilena pt. semnalizare lucr.panouri mobile de semnalizare a lucrarilor fig. 40 din SR 1848+1/ 2004 - 2 buc.
baliza directionalabariera directionalaindic. rutier , ,Lucr.indic. rutier , ,Ocolireindic. rutier , ,Limitare de vitezaautoutilitara cu sarcina utilamin.1300 kg -1 buc.
autoutilitara cu sarcina utilamin.600 kg -2 buc.
Res. umane
Info. privind subcontractantii
Standarde de asig.calitatii -ISO 9001
Masurile de securitate si sanatate ocupationalaOHSAS 18001Standarde de prot.mediului-ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Olteniei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3101860
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer